JKL Criterium 2, tiistaina 9.6. klo 22

EDIT: Nää ajetaan ens viikolla, joten kerätkää ittenne ja tulkaa paikalle!

Edellisen kisan voittajan järjestysvastuu on hoidettava, joten ajetaan lisää taas. Viimeksi oli hyvä meininki ja hauskaa, joten ajetaas vielä toiset kisat ennen kun lumet tulee.

Radaksi olin ajatellut tämmöstä. Eli Palokassa ajetaan, matkalla on liikenneympyröitä, pari tiukkaa mutkaa ja muutama tasa-arvoinen risteyskin. Muutamiin kohtiin tarvitaan siis spottaajia joten, vaikka et ajaisikaan niin tule paikalle, sinua tarvitaan!

Yhden kierroksen pituus on 1,3km. Ajetaan vaikka se 3-5 kierrosta, viimeksi kolme oli mukava sprintti. Ajajille valot eteen ja taakse, kypärä ja tulpatut tangonpäät.

Ajetaan varovasti ja järki päässä, koska palokassa saattaa liikkua prätkähiiriä öisin.

Muita sitoumuksia tuolloin. Ois ollu kiva ajaa tai ees jelppii risteyksissä, koska flunssa.

Sopii 1.10 mut niin sopii monet muutkin illat. Mukava pikku ylämäki tuollakin reitillä, iskun paikka.

minä tulen ainaskii tsekkaan autot ja mopot ja mopoautot, pittää varmaan varata jotain lämmikettä messiin.

Shiiii, säbävuoro ysiltä. :frowning:

voidaan ajaa myös vaikka tiistaina, jos se passaa useammalle. ottakaa kantaa!

Jos nämä olis tiistaina 30.9. niin ketkä nyt pääsis ajamaan? Vähintään kun 6 ajajaa nyt ilmottautuisi varmaksi niin homma olis sillä selevä. Kelin pitäisi olla kanssa ihan kohillaan

Juu ei ajeta huomenna näitä.

aa jaa nää olis ollu jo huomenna. hehjuum. sori Teme

Nostellaas tätä. Josko tällä kertaa onnistuisi.

jeaah. sama rata mitä meinasit aiemmin jo?
pelottava reitti mut riskejä on otettava. kaikki jotka ei aja ni risteysvahdeiks ja heiluttamaan lehmänkelloja

noni kalenterissa, nyt sit pitää yrittää saada pienet muuttujat kuntoon niin pääsee paikalle ainakin spottaamaan jos on liian jännäkakka farkkushortseissa ajohommista sen perusteella mitä muistin varassa miettii reittiä.

Joo samaa reittiä aattelin. Pienet kuumotukset hyvä vaan

Kiinnostaa mut pitää metskata työt jotenki

Pelottaa/kiinnostaa -split 7", mutta koska vapaapäivä ja 40270 for life, niin mukana.

roope - 21:31, 4.6.2015 » 40270 for life
tämä

Kerään itteni. Koska ne lumet tulee? Ehtiiköhän enää ajaa?

nostellaas. montako ajajaa tulossa viivalle?

voin harkita ajamista jos jostain löytyy lainaksi takakiekko ja 16-18t ratas. veikkaan että ihan huomenna ei kilahda hetki sitten tilatut kamat.

Jos mä vaihdan motobecanesta poies ton netspin philin niin voit kysyä, lainaako se sitä sulle. Itse ajattelin ajaa.