Ilmainen fiksi tarjolla

Kuulemma Vagabondin liikkeen ikkunassa Kampin keskuksessa on joku musta FIX-pyörä näytillä ja palkintona kilpailussa. Arpajaisonnea vaan kaikille!

Khyylemmä olis IRO, mutta siinä kuitenkin lukee Vagabond jossain. Saatana.

Himmee saitti tuo vagabond.com. täältälöytyy kuitenkin mainosvideo, jossa ajetaan vagabondeilla ilman häkkejä. Kai jostain pompsahtaa kilpailulomakekin esiin, mut ei voi enää löytää.

Vagabondeissa on älykumi pohjassa. Pitoa löytyy, sängyssä ja maantiellä.

Mitä v***a just tapahtu?

Mä todellakin imuroin ton linkin takana olevan videon ja jopa katsoin sitä vähän matkaa ennen kuin havahduin takas todellisuuteen niiden mokkasaapikkaiden keskeltä… ei hyvää päivää.

Kiitti vaan pojat. En mä sitä ilmasta IROa sentään noin kovasti halua.

Sama täällä. Katoin videota hypnoottisesti yli minuutin kunnes havahduin sisäiseen mitä V€%*A! -huutoon. Tunnen itseni petetyksi.

Minä en itse asiassa edes katsonut sitä zipin videoo. Kai siinäkin kuitenkin edes vilahti se fillari?

No ekat 10-15 s siinä näkyy se fillari, mutta aika “inessä skenessä” pitää olla, että siitä mitään tunnistaa. Siisti videohan tuo oli ja olisin kuvitellut videolla esitetyn vaate- ja jalkinemuodin vetoavan enemmänkin tämän saitin käyttäjiin.
Sitä en tosin ymmärrä, että missä vaiheessa naisille opetetaan, että kenkien pitää olla epäkäytännölliset? Ymmärrän, että kengät voi olla nätit, jopa himoittavat. Mutta minusta ei ole mahdotonta löytää kenkiä, jotka näyttää upeilta, ja joilla silti kävelee (tai fixuttaa) helpoti muutaman kilometrin.

^Täytyy sanoa, että vastoin mun kaikkia toiveita Henkka ajelee häkeillä varsin sopimattoman oloisilla kengillä, mutta ilmeisesti homma toimii kun ei ole vielä jäänyt häkkeihin tms. Naiset.

Vaikka haluaisinkin taata itselleni paremmat mahdollisuudet voittaa tämän kyseisen pyörän, on minusta pakko tarkentaa asiaa täällä. En nimittäin halua pyörän menevän jollekin, joka ei sellaista osaa arvostaa.

Kyseinen iro:n fiksi ei siis ole kampissa, vaan forumissa, vagabond-liikkeen ikkunassa. Käykäähän täyttämässä arvontalipkkeita, ettei se pyörä mene jollekin asiaa tuntemattomalle hipsterille tai posengerille :wink:

Pyörä eroaa muutamilta osin mainos-filmin pyörästä. Tämä on mm. perinteisellä kierrekeulalla, eikä ahead-laakerilla. Muutenkin olisi myös syytä käydä vapauttamassa pyörä vagabond-liikkeiltä, sillä se on häpeällisesti kasattu normaalilevyisellä, lähes suoralla tangolla, ilman häkkejä ja KUMIT ON TYHJÄNÄ!! Häpeällistä. Siellä on hienostunut kaupunkipeto ahdettuna kapeaan näyteikkunatilaan ja kynnet on leikattu…

Vitsit, että mä vihaan fillariarvontoja. Arvatkaas miksi.

Sieltä saa aina miesten kokoisen fillarin?

-Olli

Tää kilpailu loppui muuten lauantaina, mut osallistuttiin vielä sunnuntaina. Kuulemma vähän oli tullu osallistujia, joten mahikset IROon on olemassa.