Hyvän mielen topic

mitä alaa opiskelit ku ihan satelee? satelispa mulleki :C

No siis oon siinä suhtees dorka, et ennen ku täytin kakskyt, niin olin nuohonnut varmaan yhtä monta eri alan hommaa läpi. Periaate oli aina vaan se, et ei voi jäädä makaa himaan nostelemaan tukia. Pakko saada leipää pöytään, joskus mielekkäil hommilla ja joskus vähemmän mielekkäillä hommilla.

Ennen ku 25 tuli lasiin, niin olin nähny kolmet YT:t ja kaikki oli enemmän tai vähemmän yllättäen päättyny mun kannalta paskasti. Sit parit likaset temput väliin mitä firmat teki ja kun työttömyyskoulutuksessa (jossa opeteltiin tekemään CV:tä, mutta pistettiin karenssiin jos lähti kesken koulutuksen ennalta sovittuun työhaastatteluun) mä totesin yks kauns päivä lähteväni opiskelemaan sähköalaa.

Aikuispuoli oli tukossa ja mä päädyin juniorien sekaan. Näin kohta kolmen vuoden jälkeen sanottakoon, että olihan niissä Suzuki PV läppäpytty-hommis kestämistä välillä. Mut niin kauan kuin kielenä oli fysiikka, matematiikka tai joku vastaava, niin ikäero katosi. Tuli otettua vähä sellast isobroidin hahmoa koko luokasta monella tavalla samal. En ole katunut.

Moni sanoi, että alalla menee heikosti, palkat on paskoja, hommat on paskaa. Tuntuu enemmänkin siltä, että riippuu paljolti siitä millä asenteella lähestyy. Hyvää porukkaa, saa käyttää päätään, pääsee rassaa käsillään ja monipuolinen osaaja on haluttua kauraa. Töiden kanssa ei olla naimisissa, niit tehdään sen vuoks et voi speksaa ja nuolasta välil pari kylmää gebardia ennen kuin palaa saunan lämpöön.

Hyvä mieli Hachion tarinasta.

Lanssi - 13:47, 12.3.2015 » Ja Lekan merinohuppari = <3
Oon tuota lekan hupparia kans katsellut, mutta ovat olleet loppuunmyytyjä. Pitänee poistaa kunhan stokkia tulee, ilmeisesti kuitenkin kannattava ostos.

Tuleepa sitä suhteettoman iloinen olo kun löytää femman maasta.

Jos olisin kroisos, kylväisin femmoja kelan odotushuoneisiin, kirjaston kirjojen väliin ym ym.

Oon tuskastellut kauan kampiasian vuoksi, kun ei oo löytyny sellasia kampia, joiden kanssa ratasta vaihtamalla menis talviajot ja ylipäätänsä koko vuoden ajot.

Nyt löysin ja hyvinkin edullisesti. Avasin tänään paketin ja myyjä oli laittanut ylläriksi mukaan vielä FSA:n rattaita ja toinen vielä se 39t, joka mulla olisi just talvella käytössä muutenkin. Kiva positiivinen ylläri. :slight_smile:

En ihan hoksaa tuota alkuasetelmaa, mutta kiva homma että nyt asiat paremmin.

Itsellä mukavat siirtymärullailut ja hyvä duunipäivä takana.

Tänään Josbanse, jota en ole tavannut koskaan, tuli hakemaan Kalasatamasta yhden osan. Tultuaan hän soitti kadulta: “No nyt mä olisin tässä sun pyöräs vieressä.”
Pyörästä mies tunnetaan!

No kai nyt ku pyörässä lukee jäbän nimi.

Ei ole vielä tarroja uudessa rungossa.

Ai. No prkl.

Joo, sellanen minipyörä niin ei voi erehtyä. Erittäin näppärän näköinen!

Mulle tuli hyvä mieli, kun odottelin jalkakäytävällä Töpselin kera kaveriani saapuvaksi, ja ohi kävelevän nuoren miehen katse jäi arvostavan oloisesti viipyilemään Töpsykässä. Tähän nyt joku vitsi vartioivasta isästä ja haulikosta. Mun pikku (noh… ish) pyörä <3

Valmistuin 29.5.2015. Kolme vuotta kestäneen opiskelun aikana tein yhteensä noin puoli vuotta yhteistyötä erään firman kanssa työssäoppimisten, ym. merkeissä. Aloitan työni huomenna samassa firmassa. Työntekijöiden arvostus, vastuun antaminen, sekä vastaanottaminen ja hyvä työilmapiiri olivat tärkeimmät valintaperusteeni. Nyt meen hakee anopin kanssa multaa, jotta se pääsee istuttamaan juttuja.

Sohva ja sänky 130€ kantavat perille asti, kiitos SPR. Näin unta et oli syksy, heräsin aamuauringon paisteeseen tänään jo 4 tuntia pyörän päällä, myötätuuli ja auringon paiste.

Heräsin ajoissa, pesin pari koneellista pyykkiä, kävin pihalla koiron kanssa ja lähdin temppurotiskolla työmatka-ajoon. Lippa pystyyn, isot peililasit, 9 vuotta vanhasta iPodista GnR:n Appetite for Destruction soimaan ja auringonpaistehan oli taattu. Perillä vetelin (ekaa kertaa) kaks täyttä ympyrää takaperin ja jäin pystyyn ilman jalkakosketusta. Ei ollut huono päivä.

Ajoin lällärit ja en ollut vika huolimatta jäätävistä extralenkeistä. Ei paha.

Viime kesän parhaasta ajasta kilsalla lähti kolme sekuntia.

Olin pahalla mielellä. Tulin lukemaan hyvän mielen topicia ja tulin hyvälle mielelle.

^ :')

elisa - 0:10, 3.6.2015 » Olin pahalla mielellä. Tulin lukemaan hyvän mielen topicia ja tulin hyvälle mielelle.
Tämän takia meillä on kivoja juttuja. Mulla on hyvä mieli kun pysyin äsken melko hyvin kovakuntoisten jätkien iltalenkillä perässä. Kaikesta huolimatta.