Hyvän mielen topic

Hyvää ystävänpäivää!

Tulin vaan kertomaan, että luen tän otsikon aina “Hyvän Mielecin Topic”.

Aurinko paistaa, palju on tulilla ja illalla sauna. Ihan hyvä mieli.

Hyvän mielen aamu!

Tyttöystävä pääs yllättämään, oli ostanu synttärilahjaks mulle brooksin repun.

Oho, tekeekö brooks reppujakin?

Ite tajusin tässä et miten hiton hyvin itellä on asiat kaikilla elämän osa-alueilla. Uunon appiukkoa lainatakseni “Bisnekset sujuu hyvin ja olo on mitä mainioin.” Ja kotikin on todella hyvässä järjestyksessä. Loppuviikosta taidan tilata f.moseriin kiekot. :slight_smile:

samalla hetkellä kun pääsee viimeisen oikean kommuutin varrella olevan ylämäen päälle, taivaanrannasta tulee outo valoilmiö suoraan silmille. sen lyhyen hetken kun sai olla valokeilassa ennenkuin laskee mäen toiseen suuntaan alas oli fiilikset kuin jossain hidastetussa filmissä.

kyllä siinä kelpaa auringonvalossa ladata akkujaan taas kun alkaa olla valoisaa työmatkoilla sekä aamulla että iltapäivällä.

Yksi paskaraportti tehtynä, valmistuminen lipastolta taas askeleen todennäköisempää. Mieli korkee.

spacer - 19:42, 18.2.2015 » Oho, tekeekö brooks reppujakin?
Tekee! Itsellä ollut tämä nyt vajaan vuoden varsin aktiivisessa käytössä: [http://www.brooksengland.com/images/cache/shop/shop_bags/cycle_bags___accoutrements/pickwick_small_backpack/colors/pickwick_small___saffron_-_front_w800_h600_vamiddle_jc95.jpg](http://www.brooksengland.com/catalogue-and-shop/bags/cycle+bags+%26+accoutrements/PICKWICK+Small+Backpack/) On kestänyt muuten hyvin, mutta väri ja pinnoite on alkanut kulua soljen kohdalta pois, mikä on jonkinmoinen pettymys.

On topic: Olin viime viikolla arkistolla vain ma & ti koska “mun” henkilökunta oli poissa. Tein toki sillä välin muita hommia, mutta lepsunlaisesti. Nyt on taas kiva olla hommissa kunnolla miniloman jälkeen :slight_smile:

Laitoin tänään pyörän lukkoon hirveällä kiireellä ennen kokousta ja laitoin toimenpiteen ajaksi hanskat jonkun muun pyörän etukoriin. Kokouksesta poistuessani tajusin unohtaneeni hanskat niille sijoilleen ja vitutus alkoi heti hiipiä. Hyvät Castellin hanskat ja hyvät merinolinerit :frowning:

Mutta ei kukaan ollutkaan vienyt niitä!! Ihana Suomi.

Mulla on hyvä mieli puhtaasti siitä, että mun talvipyörän ohjaamo on ihan mielettömän mukava ja hyvä.

takarengas pomputti. pikainen sokkorihtaus joka vähän suoristi mutta pomputus jatkui.

kiva tietää kello 21.30 to-iltana että marawintterin kylki ei vaan jaksanut enää kun on koirat käyttämättä ja huomenna työpäivä. luojan kiitos krossikumit toisilla kiekoilla niin sai pikaisesti jotain alle pyörään huomiseksi. sit ajoin 10m pyöräkatokselle ja tuntui muuten krossikumi takana taivaalliselta tollakin matkalla. se hyvä fiilis pelasti koko touhun ja nyt vaan hymyilyttää kun on koirat käytetty ja ruokaa mikrossa.

työpäivä venyi vähän mutta ei haitannut kun ehti pistämään fillarin täysin kuntoon vielä päivänvalossa.

krossikumit alle (päälle kilo painoa pois), uudet ketjut, jarrujen säätö ja viimein lokarin viimeinen pätkä kiinni eteen. jospa huomenna ei sylkisi kuravesiä naamalle ja jaloille lujaa ajaessa.

ja hitto aurinko, vieläkään en osaa prosessoida sitä että tänään on tullut ajettua oikeasti yli tunti auringonpaisteessa…

taas aurinkoa. fillarilla töihin. ruokatauon päätteeksi ulos paitahihasillaan hetkeksi ottamaan aurinkoa. sit oli niin viimeisen päälle fiilistelykirjoitus feispuukissa kanssa että oon siitäkin ihan fiiliksissä.

plus miespuolisen kaverin fb-mieskuvahaaste ollut tähän mennessä 6/5 timanttista tasoa, paljon parempi kuin naisten versiot.

vähän semmonen fiilis että oma elämä alkaa tässä keväällä valon lisääntymisen myötä kun katsoo että mitä on tullut tänne kirjoiteltua viime aikoina.

ai niin ja se aurinko.

Valo, aurinko, kyllä.

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11037777_10152748714096149_4578603069811506054_n.jpg?oh=68b13f6413af403ef84812515e2880f7&oe=55B6D38F

Kevät! Jaksaa hirveetä kiirettä ihmeesti paremmin, kun ulkona mollottaa ihana valoilmiö!

Toi valo on kyllä jotain. Jotain hyvää. Silkkaa siunausta ovat myös cane creekin kahvat, my first modern kahva hommelit. Miksei kerrottu, että noi kasarimaantiekahvat ovat ergonomialtaan noin paljon huonommat?

Mutta joo. Aurinko.

Hyvää mieltä tuli myös kun olin eilen kaitsemassa kaverin jälkikasvua, jotka halusivat pyöräilemään. Vanhempi (~7 v.) paahtoi täysiä lumi- ja hiekkakasojen halki metsään polkemaan, koska halusi “kokeilla krossia” (mä en ollut tästä maininnut mitään). Nuorempi (~4 v.) huusi, että AUTA, ANNA VAUHTIA PÄÄSTÄ IRTI - veti täysiä vanhemman perässä huutaen APUA PELOTTAA OTA KIINNI. Kun sain juostua kiinni ja otettua vastaan alkoi taas toi VAUHTIA! PÄÄSTÄ IRTI jne. Oli juoksukunto kovilla.

Randot alle sepelikeleille, muta talvivälit jäi. Tänään pitää vaihtaa takaratas, aikamoista sitkutusta oli nastarenkaiden jälkeen.
E: Oli siis kiva mieli kun aurinko paisto ja rullas kivasti. :slight_smile: Ja Lekan merinohuppari = <3

Teron viimeisimmät kuvat itäisen kantakaupungin rasteissa!

Työtarjouksia satelee, valmistuminen lähenee, viimeiset kouluhommat kohta tehty ja uus vaihdefillari on ollut nyt about viikon verran ajossa frankenstein-setupissa. Miten selvitä järjissään, kun saa ensimmäisestä työpaikasta pitkällisten opiskelujen jälkeen ensimmäisen palkkakuitin? Siis tarkoitan sitä, että olet kituuttanut opintotuella pitkän aikaa ja saat käteesi ihan oikeasti fyrkkaa sen verran, että voit ostaa sekä leikkelettä, että juustoa. Olen maistellut tätä ajatusta mielessäni nyt jo jonkin aikaa. Tuntuu hyvältä.

Hachio - 20:29, 21.3.2015 » Työtarjouksia satelee*
*kuulat suussa -video liittyy ?