Huumekuski ajoi päin pyöräilijöitä - yksi kuoli

Aika karsee kuva. Tuo yksi kypärä ei tule paljoa auttamaan.

Toi kuva antaa aika hyvää kuvaa siitä, mitä auto tekee polkupyöräilijälle. Ihan kohtalaisen hyvää opetusmateriaalia vähän vanhemmallekin iälle.

Nää on taas niitä hetkiä kun miettii omaa kypärättömyyttään.

tnts - 22 minutes ago » Tuo yksi kypärä ei tule paljoa auttamaan.
Voi myös olla, että kypärien ansiosta tuolla kuoli vain yksi, eikä esiomerkiksi 6 kilpapyöräilijää. Mut ihan sama, koska mä olen selvittänyt salaisuuden ja tiedän milloin kypärää kannattaa käyttää. Enkä aio kertoa sitä kenellekään.
asb - 3 minutes ago »
tnts - 22 minutes ago » Tuo yksi kypärä ei tule paljoa auttamaan.
Voi myös olla, että kypärien ansiosta tuolla kuoli vain yksi, eikä esiomerkiksi 6 kilpapyöräilijää. Mut ihan sama, koska mä olen selvittänyt salaisuuden ja tiedän milloin kypärää kannattaa käyttää. Enkä aio kertoa sitä kenellekään.
Varmasti näin, mutta kommentin tarkoitus oli muistuttaa kypärän remmin oikeasta käytöstä.

Ai stana, paha kuva. Aina pannujen jälkeen käyttää kypärää kuukauden pari, sitten se taas “unohtuu” hyllylle. Kuten tänä aamuna. Täytynee ryhtyä kypärää käyttäväksi rebeliksi.

Mä en vaan tajua miten mä en sitä kuuppaa kaupungissa jaksa pitää. Silkkaa idiotiaa. Penskana aina päässä. Helvetin tyytyväisenä mä kyl katson kun iso osa työmatkalaisista on sen vehkeen päähänsä pistänyt.

Mutta jos sitä kuvaa vähän tarkemmin uskaltaa katsoa, niin huomaa sen, että aika monelta kilpailijaltakin se kypärä on jäänyt hyllylle.

tnts - 54 minutes ago » Varmasti näin, mutta kommentin tarkoitus oli muistuttaa kypärän remmin oikeasta käytöstä.
Oh shit, tosiaan! En kattonu noin tarkasti.

Eh ei hitto mikä kuva.