'Hupsista' topikki

jooseppi sama naapurikunnassa. ainoo vaan että matkaa oli 6km ja sen jälkeen 6h koulua. oli jännä olo litimärissä housuissa…

^Just hain kuivauskaapista kamat =) Vartti ja ne kastuu taas vaan eipä tuo haittaa. Mulla oli sen kilsan jälkeen vielä 8 jälellä mutta vauhtia vaan niin pääsee joutusammin perille.

Noniin just joo… Ajoasennon säätöä ja setback-kokeiluja varten tilattu kiinakuitutolppa on joku 0.08 mm eli varmaan just sen hienon gloss-lakkakerroksen verran liian paksu.
#vesihiomapaperi

…Tai ehkä unohdan kokeilut ja ruuvaan Eastonin takas.

Mites Tontsa sun tanko?

just virittelin jaguariin, mut ei menny clamppiin. pitänee laittaa thomsoniin. Ajoin sen kyllä jo manskulla liikennevalotolppaan, kun oltiin tutustumassa helsinkiin pyörälähettihistorian kautta.

stonga oli siis tuolloin vielä paketissaan repusta törröttämässä.

Ajelin rauhakseen treenistä päin Vituksella kunnes yhtäkkiä metallinen nirsk ja takakiekko linkkuun. Halvalla jätkällä on halvat pyörät ja komponentit. Eka kerta ku halpispyöristäni oikeasti poikii jotain.

EDIT: Mikäs toi olikaan englanniksi toi osa joka pitää kuulat laakerikupissa? Bushing?

Ymmärtääkseni se on kartio eli cone.

joo niin on


tossa pari muutakin osaa

Oletettavasti yksi rattaan pultti irtosi, jonka jälkeen ketju väänsi kammen ja rattaan solmuun. Tai sitten vaan väsyi vanhuuttaan.

…Jos sattuu omistamaan Reelight - magneetilla pelaavat valot, sitä ei kannata laittaa vetopuolelle takakiekkoon: magneetti on sen verran VOIMAKAS että nostaa ketjun rattaalta, varsinkin jos ketju on ratakireydessä EI kuvauskireydessä.

Mulla on muuten jossain reelightit, voisikin kauppapyörään asennella. Ja hyvä brotip.

Odie - 10:28, 12.10.2013 »

Mulla on muuten jossain reelightit, voisikin kauppapyörään asennella. Ja hyvä brotip.

Olisin kyllä laittanut toiselle puolelle mutta levyjarru.
  1. Pinna napsahti poikki perjantaina. Oon nyt ajanu viikonlopun ja kiekko on hyvällä mutkalla. Kannattais korjata aina ajoissa, mutta kun mutta kun ei jouda…

  2. Sunnuntaina lähdin ajelemaan fillarilla ja säikähdin, koska miulla ei ollu turvavöitä päällä. Olin ajanu edellisenä iltana ihan riittävästi vuokrapakua.

Tulipa sitten todettua että ei 2.35" kumeilla voi ihan miten vain ajella rappusia ylös ja alas, varsinkin jos pitää tollasia <2 barin paineita. Jospa sitä taas alkais kuljettaa paikkausvälineitä mukanaan.

Huhhu. Poljin kotiinpäin kiireellä kun ei sadekeli jaksanut inspiroida kruisailuun. Viimeisessä alamäessä katkesi skidatessa sträppi, hetkellinen hallinnan menetys ja paniikki

: DDDD

mankkis - 20:47, 6.11.2013 » stemmimies
mankkis - 20:47, 6.11.2013 » http://www.forumbilder.se/CG3AJ/20131106-111832.jpg
uudelleen katsottuna vasta hiffasin! Haha

illalla vaihdoin eteen nastanakin ja aamulla rupesin avaamaan fillarin lukkoa… …joka roikkuikin fillarin ja telineen sijasta pyöräkatoksen takaseinällä…

oli melko kiitollinen fiilis kyllä kun tajusi että fillari ois voinut yhtä hyvin olla ihan missä muualla tahansa kuin siinä mihin sen jätin.