Hobo cross-lanka eli palstalaisten "Rivendell"-pyörät

mustakruunu - 13:49, 16.9.2020 »
beataholic - 13:47, 16.9.2020 »
rustbadger - 21:47, 15.9.2020 » Nyt on kyllä hyvin tehty tuolle Marinille taas. :) Selkeesti kannatti hakea se pois roskalavalta silloin joskus.
Nimenomaan! :) Mulla tää Marin näytti mm. tältä: https://i.imgur.com/X6oeSrS.jpg
Tais olla vähä pieni runko?
Just kova asento, stemmin vosi vaihtaa vähän äkäsempään kulmaan.
rustbadger - 21:47, 15.9.2020 » Selkeesti kannatti hakea se pois roskalavalta silloin joskus.
Kyllä!

Meinasin, etten tee tolle muuta ku vaihan ohjaamon mieleisemmäksi ja nastat alle, mutta huomasin keväällä että ajan oikeestaan useiten ja eniten tolla. Hommat lähti sitten hissukseen etenemään.



Oudon järkevä arkipyörä.

1 Like

Onko tää se kaikenlaista kokenut Bianchi?
Hyvältä näyttää.

Jep, toimii aika hyvin tollaisena.

Toi on kyllä hieno. Kerran osuttiin samalla pätkällä Pasilasta Rusalle kepun halki ja ihastelin tuota. On nopeempi kuin miltä näyttää, mikä tietty voi johtua kuskista.

mitäs näille kuuluu? luulis näinä päivinä käyttöaste hobocrosseille olevan korkea.

(hain wheelerin kuva tähän)

Kuva pärähi muistista aivoihin saman tien. Hienohan se on ja tuore kuva kiinnostelee

2 Likes

Odottaa aurinkoista päivää ja että tuut kuvaan :slight_smile:

1 Like


Täällä ollaan!

11 Likes

jaa siis meigän wheeleri? se o myyty mun vanhalle duunikaverille
hoboskenee edustaa mulla tätä nykyä Made in Turku Kayapo

tuorein kuva lienee vuodelta 2019, koronan vuonna 2020 toi oli pääasiassa kaverilla lainassa, mut mullon isoja suunnitelmia tätä pyörää varten. stay tuned…

4 Likes

Haukka Karhunrauta laiminlyötynä lumipenkassa ja Escape Babylon kuivatelakalla. Ensimmäisen vois kyl ottaa kruisalilukäyttöön, kivempi ohjaamo, ehkä ISP:t…

14 Likes

nonnniiiiiiiiii

1 Like

siis nyt vasta tajusin että sinähän se siinä
:one: :zero: :zero:

1 Like



Vielä sen napadynyn ku jaksais speksata valoineen nii alkais olee kyl siinä. Vähä tarttis korvaketta kans suoristaa mut meni täyshuollon puolelle ku piti ohjainlaakeriki vaihtaa, nii pääsin lähtee töistä joskus 22.30 aikoihin eikä jaksanu enää vääntää.

5 Likes

7 Likes

ei helvetti onks tossa se yläfemman cock ring

2 Likes

Joo taitaa olla, tai ainakin vastaava

Nättei tuntskei!!