Hki 6.7.: Oodi to Micropolis with Element + Pelago

Sellanen sosiaalinen kalifornialainen ryhmäpyöräily jossa on positiivinen ilmapiiri ja whiting vai mikä sen nimi oli

THURSDAY 6.7.

16-22 Meet us at the HELsinki sign in front of Oodi library.
From there we’ll make our way to Micropolis skatepark by skates and bikes through a few pit stops. In Micropolis we’ll have a few special features to skate by Element + Pelago.

6 Likes

Fillariskene ei ole ihan kuollutta täällä Suomessa sillä tällä viikolla pyöräillä mahdollisesti jopa boomboxin säestämänä skeittareiden kanssa Helsingin keskustassa. Laitoin Dom Whitingille viestiä, mutta hän ei valitettavasti pääse näin lyhyellä varoituksella. HePon jäseniä saattaa kuitenkin saapua ja he ovat kaikki kivoja! Osa yksivaihdelaisista on saattanut jo rustata tämän kalenteriin, jos ovat hankalia sosiaalisen median kanavia osanneet seurata.

Lähtö on vissiin klo 16:00 Oodin edustalla (tai kokoontuminen ¯_(ツ)_/¯). HELRIDE ohjelmaa maalissa eläintarhan skeittiparkilla.

Kaikki on tervetulleita, vaikkei tapahtuma ole välttämättä fbookissa.

Ps. Muut tämän viikon Helride tapahtumat ovat myös pyöräilijä ystävällisiä.

8 Likes

missä on nyt se facebook ryhmä mistä löytyy mielenkiintoisia helsinkiläisiä pyörätapahtumia mitä ei kuitenkaan järjestetä missään???

miksi tämä topikki ei ole myös face bookissa.

11 Likes

1457975259-armwrestle

great minds -

1 Like

Katos normaali ehti eka. :handshake:

Tässä vielä linkki tapahtumaan

3 Likes

Sääli että näkyvyys kärsii nyt ku on vaan yks topikki.

Ketkä yksivaihdelaiset tulee skeitillä?

Vähänkö lämmittää sydäntä noiden sivuilla toi vihapuheen ja häirinnän ja semmosen kielto, toimet miten niihin puututaan ja tasa-arvo- ja yhdenvertaisuus statement :heart:

6 Likes

Ja termit oli avattu niin ei jää epäselviksi! Etenkin suvaitsevaisuuden ongelmallisuus oli tosi kivasti avattu.

1 Like

Tää on ihan kohta

1 Like

Mä tuun kohta.

Kohta myös vähän sataa, mut se menee ohi, mä lupaan.

2 Likes

Ketju poikkes oodilla ja frendi kävi joltain lainaamassa ketjutyökalua. Kiitos lainasta jos olit foorumilainen, kesti mäkikuplan kautta kotiin :handshake:

3 Likes

Joo olin!

2 Likes