Hesa Cup

Juuri näin, olette asian ytimessä.

Skidailu ja keuliminen olisivat kyllä hyvä lisä "kisa"ohjelmaan. Eikös skidauskisa ole kuitenkin ns. klassikko?

Lisätään skidailu ja keuliminen, eli nokitus. Lajiliitto pohtii sopivat päivämäärät näille osakilpailuille.

marlon - 13:15, 2.4.2009 » tota, öh mieku en oo aloittelijana niin perehtynnä näihin lajjeihin niin että kehtaisko joku teistä fiksikonkelipaarspinnereistä kertoo että minkäslaista lajeista on kyse: M
Keuliminen=Tuodaan paikalle Vanilla-sykle tms. ja mitataan keulimisen nopeutta ja laatua. Harjoitellaan työ/kotiolosuhteissa näyttöpäätteen ääressä.

Mahtavuutta!

Mä alan heti treenaa.

perunateatteri, siis perunaleimasin!!! JOOOOOO!

Saaks osallistuu vaan osaan lajeista? Mä missään pusikossa aja tai osaa keulii!

Mä ajattelin olla osallistumatta kaikkiin lajeihin kun munsta kilpaileminen on niin ahdistavaa (varsinkin jos on numerolaput, ei s**tn kyllä jossain on mentävä joku raja), mutta tuun joskus hengailemaan jonnekin niinkuin tähänkin asti.

Kerran kylläkin kilpailin kyklocrossissa (numerolappuja ei näkynyt), hävisin mutta kivaa oli!

Toki voi osallistua vain niihin lajeihin jotka nappaa. Tosin jo pelkästä osallistumisesta saa pisteen, joten aktiivisuus kannattaa. Ja numerolaput ihan läpällä tietty.

Ja kilpailunumero on tietenkin profiilin numero. Eli mä oon numero 10.

Nii, pitää ottaa tosissaan ja hymyily kielletty? Sit vois miettiä…

spandexit pakollisiksi ja epoa säämisköihin.

vihdoinkin oikea kisailua. Pitää ryhtyä treenaamaan ja venyttelemään.

vieläkö Liidelissä on jäljellä niitä viikon tarjous-succiksia? pitää vissiin käydä ratsaamassa mesta.

voiko osallistua internetissä?

http://vimeo.com/3984800

Ei hitto, mä en malta odottaa keskiviikkoon asti. Mä pelkään, että mä olen ajoittanut mun kuntohuipun jo huomiselle.

no missä on kapaa… siis kepskarit?

Kääk! en oo ehtinyt treenaamaan YHTÄÄN, meen heti salille.

Pidetään osakilpailu Suvilahdessa, siinä on hyvä asvaltti trackständäämiseen.

0min: normaali rataseisonta
2min: toinen käsi irti (tangosta)
4min: toinenkin käsi irti
6min: toinen jalka irti (polkimesta)
8min: toinenkin jalka irti

Jotenkin tolleen, katotaan paikan päällä tarkemmin. Osakilpailun voittajalle palkintona patukkaa ja kynsikkäät.

smurffi hei! Jos oot tulossa, niin ota megafooni mukaan, voi sitten soittaa kiinabiisiä aikamerkkeinä.