Henkilöön menevä keskustelu: postaajia joita arvostat

Moderointi- ja rasismikeskustelua luettuani tulin tänne toteamaan, että @MERKKARI ja @happo-orgiat avasivat todella hyvin, skarpisti ja kohteliaasti moderointikäytäntöjä, niiden tavoitteita ja erityisesti pyrkimystä siihen, että yhteisö hoitaisi itse omia asioitaan. Samaten merkkarin puheenvuoro tuossa rasismikeskustelussa oli naulan kantaan.

Sen ohella, että molemmat vääntävät atk:ta ja pitävät tätä hommaa teknisesti kuosissa (kuten toki muutkin adminit), niin myös esimerkillään näyttävät miten tällaisesta nettiyhteisöstä tehdään mukava ja fiksun keskustelun paikka.

20 Likes

Ja mä en muuten haluais että @josbanse lopettaa postailun siks että täällä voi käyttäjillä eri taustoista olla vaikeuksia löytää yhteistä säveltä.

Josba vois mun puolesta postailla lisää, mielellään sitä kunnon glory days rossin obsession sisältöä. Todella kunnioitettavaa harrastamista :salut:

13 Likes

Arvostan kaikkia, jotka antavat kirjaville mielipiteille ja erilaisille tulokulmille edes mahdollisuuden ja yrittävät ymmärtää toisia yli klikki- ja kuplarajojen ennen dumaamista ja leimaamista.

Ja tietenkin atk-ihmisiä ym. huimasta työstä. :+1:

5 Likes

Tää on kyllä erittäin totta

4 Likes

Posti ei koskaan toimittanu @accro 'lta ostamiani renkaita.
accron toiminta tapauksessa:
hattua nostan ja arvostan!!

1 Like

Juu, ei se posti sille päälle sattuessaan toimita muiltakaa ostettuja renkaita

1 Like

Asb on vähän niinku käteinen, Leviksen 501:t tai takatukka. Aina tulee semmonen lämmin ailahdus sydänalassa <3

4 Likes

Komppaan edellistä. Ja sit ilmoitan, että @NKOTB on yksi mun suosikkipostaajistani tältä palstalta myös.

Varmaan ekoja nimimerkkejä, jotka jäi joskus toistakymmentö vuotta sitten mieleen kun olin uusi palstalla ja fiksie life styleä aloittelemassa. (Toinen on @happo-orgiat , jonka kanssa ekat yv-kaupat, kun ostin cx-lisäkahvoja, koska vuosi oli 2010.)

3 Likes