Henkilöön menevä keskustelu: postaajia joita arvostat

Kenen ikinä sock puppet “tuomola” onkaan, I salute you. noin itsekeskeistä ja ylimielistä valaistuneen hipin arkkityyppiä ei tapaa helpolla edes IRL.

zigura, valonkantaja.

Onks kaikki jo myyty?

Light Saber in one hand, I can be your saviour

sepe84 - 17:36, 30.6.2017 » Unit nyt tallessa Oli pienempi kaveri kun minä ja aika nuori niin vähän kurmutin sitä kännykameran kanssa kovaan ääneen kun lähti käveleen karkuun. Oli kuulemma vaihtanu xboksiin... Grotto hakee illalla
Hats off.

Tulin vaan katsomaan olisiko ununu kehdannut vihdoin nostaa itsensä listoille. Seurantaan kuitenkin.

Pakko hehkuttaa:
jarrukahvaepisodini päättyi lopulta onnellisesti. Tein tosiaan ostoilmon ja Viivottimen vinkkaamana hankin hjordikselta kahvan, joka oli kuitenkin vääränpuoleinen, koska mielessäni olin sekoittanut oikean ja vasemman. Onnekseni nimim. nurssilla oli päinvastainen yhdistelmä rikkinäisiä kahvoja, joten lähetimme toisillemme sitten jarrukahvat. Eilen automaagilta pakettia noutaessa ihmettelin jämäkkää pakkausmateriaalia ja kotona kävi ilmi, että kahva oli kääritty ilmeisesti ylimääräisiin Levi’s Commuter -housuihin. Jotka muuten istuivat minulle aivan täydellisesti. Eli suurkiitos nurssille.

PS. On muuten sairaan mukavat nämä Levikset!

Onks tää sama jäbä joka oli käärinyt jonkin tuotteen North Facen kuoritakkiin?

Kirleon.

Ei muuten mitään käryy mut best. avatar. ever.

Roller94 - 14:46, 20.8.2017 » Kirleon. Ei muuten mitään käryy mut best. avatar. ever.
https://www.yksivaihde.net/old/20415

kuhta

Jäbä asens tosta noin vaa mulle tubelöösit diy kompurallaan. 1000% arvostus

Munakorva. Hyvää tietoa ja hyvä ulosanti.

vasaraasialainen - 8:30, 7.9.2017 » Munakorva. Hyvää tietoa ja hyvä ulosanti.
+1

Kiitos henkilöt nimimerkkien Peltsip ja Mannine takana. Ei ois mistään tullut mitään ilman teitä.

Grep!!!
Grepin linkit musiikkilangassa ovat kaikki kultaa koko ketjun mitalta. Tekisi mieleni erakoitua komeroon ja sivistää itseäni kuuntelemalla kaikki. Laajaa ja laadukasta populaarimusiikin esittelyä IMO.

https://www.yksivaihde.net/old/31506

muut voitteki mennä suoraan rodeen :smiley:

Miglos

tutam

sairaannopee

Ilmeisestikin oikea henkilö ja on mitä sanoo olevansa, ja sohinut kiitettävän määrän sutinaa parilla täysin anteeksipyytelemättömällä roiskaisulla kuplan ulkopuolelta. Jos jonkun mielestä vasaraasialainen oli postauksineen oikealla, tässä mentiin piennar pölisten ohi.