Helsinki Fixed Night 29.12.2009 @ WGB

tnts - 16:09, 3.1.2010 » tuossa on kyllä supersiistit skidaussavut. Massan on muutenkin ihan Leader!
Njoo, onhan noi mun yyber-fanittamat Massan yms videotkin täynnä Product placementtiä. Chopper Olli ja muut hitsaustaitoiset varmaan sais aikaan full anti-kaupallisen videon.

Eikö kukaan meinaa mainita Helsinki 78-82:n itse biisiä? Se on nimittäin hyvä!!

Täytyy kyllä ihan tosissaan sanoa, että oli se Revival aika pitkästyttävä…
Esim. ‘Pedal’ on jo heti mielenkiintoisempi kun siinä on haastiksia ja muutakin kun hidastettuja skidauksia.

Ps. mulla menee kyllä trick-track bemaksi-fiksi jutut muutenkin yli hilseen, mutta johtuu vaan siitä kun en itse osaa.

voiks sen musavideon nähdä jossain kun myöhästyin sen verran näytöstä?

^ eiköhän se video ole pian tulossa viralliseen levitykseen interwebziin. vai tietääkö joku asiasta paremmin?

edit.
joo, en osaa. mutta tuossa tuo nyt kuitenki tuli alempana.

Mulla ei ainakaan toimi toi video tuossa suoraa tuolla linkillä.

Mut tällä pitäis toimia:

Toihan oli vallan mainio video, mitä ne on oikein tosta vinkunu? Lepposaa menoa ja kaljottelua. Olispa kesä.

^pakko kompata, bisse näyttää varsin hyvälle tossa pätkässä. Taidanpa ottaa yhden ja kattoo uudestaan…

Ei kai siel nyt mitään vinguttu, hörähdeltiin ehkä vähän sille miten muodikasta on kun viiksekkäät nuorukaiset ajaa Siltaseen fikseillä. :slight_smile: Mut sikspä mä ainakin nauroin myös itselleni. Ohan toi sellanen fiilistelypätkä et kesää rupes tekee mieli aika pahasti.

Voisi kysäistä onko Milleriltä tahi Servaalilta tippunut sponssioluet, vai toimiiko MGD hipsteröinnissä vain niin hyvin PBR:n korvikkeena. Mieltä kohottava pätkä sinänsä!

Komee pätkä. Kesä.

Pitikin taas katsoa, tuli talvinegaatio. Videossa on ihan parasta kesäfiilistelyä, just noin kuuluu tehdä.

Prolly’ed! helsinki representin’!

Täytyy kyllä todeta, että mielettömän hieno fiilis oli saatu tarttumaan tuohon pätkään. Sitä kesäpäivien mahtavuutta Stadissa.

Jos jotain fiilistelymateriaalia jäin vielä kaipaamaan niin enemmän niitä tunnelmallisia yön/aikaisen aamun hetkiä, kun ilma on lämmin muttei kuuma, on se pehmeä valoisuus, liikennevalot vilkuttaa keltaista ja leipomot ja kahvipaahtimo tuoksuu. Ne on kumminkin ihan sitä parasta täällä ja sitä ei mihinkään Japanin leffoihin saada :wink:

koska parempaa threadia tämän sanomiselle ei löytynyt, niin todettakoon vaan että tulipa taas katottuu toi cruisin’ ja oispa vittu kesä saatana.

^
tämä teki saman mulle

tää suatanan lumi saa loppua!

Miglos. Senkin sika. Mä olin jo ihan ok tän kevättalven ja kaukaisen kesän kanssa. En oo enää.

hahaaa