Helsingin velodromi 2017

Otetaan tähän nyt suoraan uusi lanka.

Ajatukseni olisi tämä:

zykkeli - 9:40, 10.12.2016 » Niin, haaste on tuon velon suhteen tulee maksuista huolimatta olemaan sää. Yksin tai parin muun kanssa ihan vain fiilistellen ajamaan ei viitsi paskalla säällä lähteä. Tähän voisi auttaa yhteinen ns. vuoro jolloin tulisi lähdettyä tympeämmälläkin kelillä koska porukassa ajaminen on kivaa eikä sää näyttele niin suurta osaa + semmoinen pieni sosiaalinen paine. Fakta kun on se, että jos satunnainen kävijä yrittää vaikka sen 15 kertaa tuonne lähteä niin se tarkoittaa todellisuudessa ehkä 7 toteutunutta. Yhteinen yv- vuoro 1,5h kerran viikossa jonain iltana klo.19-22 välissä tarkoittaisi kai noin 18 kertaa kauden aikana. Eli 30e x18 = 540e. Maksaisin itse mieluummin vaikka tuosta sen 50e kuin kaudesta 84e tai 28e/10kertaa mutta joutuisin arpomaan koska menisin. Jos nyt suorilta löytyy lähemmäs 10 kanssani samalla tavalla ajattelevaa niin huudelkaa. Voin minä(ja vaikka Paulus mukaan jos haluaa) mennä tuonne palaveripullaa syömään ja vängätä vuoroa.
Ja jos tarve vaatii/halutaan hintaa alas niin esim. tuosta crittikassasta voisi tähän tyyliin jonkun 150e vaikka tiputtaa ja järkätä kauden aikana parit isommat kisat tuolla vuorolla crittiho.mien jatkeeksi.

Ja mun kela tähän on siis sillä tavalla yhteisöllinen, että jos tuo 10tyypin “takuumaksuporukka” saadaan niin otetaan tuo vuoro.
Itse vuorolle ovat kyllä sitten tervetulleita ajamaan kaikki joko jollain tyyliin euron maksulla tai ihan ilman maksua.
Jos nyt sitten näin “joutuisin maksamaan” muidenkin ajoja niin olisin ainakin tämän kanssa itse OK ja toivoisin muilta noin 10 tyypiltä samaa. Tuo on se hinta minkä olisin kivasta harrastamisesta valmis maksamaan ja ei ole minulta pois jos joku toinen nyt sitten skenessä sattuisi pääsemään halvemmalla. Ja mitä useampi pääsisikin niin sitä paremman vastineen saisin sijoitukselleni kun olisi aina rata täynnä väkeä ajamassa.
Ehkä sitten seuraavalle vuodelle näin taas lisää maksajia jne.

Oon inessä jos hinta jää sinne 50korville eli löytyy sen verran osallistujia. Jos oikeesti vuoroa järkkää niin bannerikassastakin vois sitä hintaa vähän saada ylös tai sit joltain sponsorilta (tyylillä topsu: “YV:n viikkoveloilla mukana sponsori, tervetuloa ajamaan” ja tota sit bumppailtais joka viikko, tai joku muu järjestely).

Mut toi edellyttää että saatu vuoro ois käytännössä ma-to iltana. Viikonloput on kesäaikaan turhan kiireisiä.

Keskiviikkokeirinit, awwyea. En kyllä ajohommista tiiä mitään mutta nyt kun hesalanmäki kutsuu niin vois tulla ainakin ihmettelemään joskus paikanpäälle.

R.i.p. Asbin tulospalvelu.

Tästä topsustahan vois muuttaa esim yv:n velovuoro 2017 tjsp. Ja vetästä sit normi velotopsu jossa säännöt, ja tulokset listattuna niinku aiempinaki vuosina?

Tjoo, tai sitten otetaan tähän perään se perinteinen aloituspostaus kun kausi auki

Onko ilmoittautumiselle viikkovuoroon jotain takarajaa, että ehtii organisoida?

Laitan tuohon liittyen tarkemmat infot tässä viikonlopun aikana. Joku takaraja varmaan tulee.

Mukana!

mitäs tälle kuuluu

Voisin olla tässä myös mukana.

Odottelua.

Viime kesä meni Velolla todella ohi. Jos tästä saisi inspiraatiota osallistumiseen. Olen halukas osallistumaan.

Laita zykkeli tietoa missä mennään? Onko velovuoroa tiedusteltu vai venaillaanko siinäkin tms?

Mihin pyöräseuraan liittymällä selviää halvimmalla, jos haluaa velon varastoon oman pyörän kesäkaudelle? Tarvitseeko jotain muuta maksella kuin liittyä seuraan?

Ei kenelläkään liene mitään lisämaksuja. Liity johonkin isoon seuraan niin eivät huomaa ettet koskaan osallistu mihinkään toimintaan.

Uppia! Nyt kaipais touhua vetäviltä jotain infoa. Voi olla alottelijoiden veloaamiainen kyllä pahasti tulilinjalla, jos jokaisen pitäisi tollasesta alkukauden kylmästä arkiaamusta paikalletullessa jotain maksaa… Sanoisin, että tekee kyllä lajille huonoa kun tollanen reitti on valittu ton velon suhteen. Vaikea ymmärtää, että satunnaiset lajia oikeasti harrastamattomat aiemmin niinä roska-aikoina paikalla kaikkia väistäen ajaneet harrastelijat, joista yli yhden kerran velolla kesässä ajavat pari kymmentä (onkohan yläkanttiin) kundia jotain eroa oikeasti kustannuksiin tekisivät…

Eiköhä se ole breaking and entering for newbies tänä vuonna. Tai ei kai sitä tartte mitään rikkoa, kun kiipee aidan yli.

Vittu hei onko jollain yleisurheilukentällä sisäänpääsymaksuja?

Jeps… Noh riippuen tuon aloittelijoiden aamiaisen ajankohdasta, velohan saattaa olla kiinni tai auki. Eikös tuo joskus toukokuussa aukea?