Helsingin Velodromi 2012 (kausi paketissa)

Okei huomenna palelemaan klo 8:30-10:00.

vallilassa alkoi satamaan juuri nyt.

edit. tosin jäi niin torsoksi sade, ette iasfaltti edes kunnolla kastunut. menen siis velolle.

onko rata kuiva?

äsken ajoin ohi ja vettä tihkutteli ja asfaltti oli kosteaa. Miglos tuli vastaan ja oli menossa katsomaan radalle asti.

ihan ajettavassa kunnossa rata oli vaikka sen pienen määrän vettä tiputtelikin. Törkeän kylmä vaan.

Korvat jäässä. Yksi pokkariräpsy tandemista… Ja pari kiekkaa. Ja kiitos kahvista, joka lämmitti muutakin kuin mieltä.

^ sampo vois tehdä tuosta tupladolanistaan arvostuslangan ehkä?

Nuori mies: oli eka vetosi kuinka “testi” tahansa, kellota se, koska seuraavaa et enää jaksa.

Kuvasta kiusallisesti nähtävissä etummaisten teippien pituusero, mutta kiitti!

multa jäi vissiin mun Look “öööö” polkimet sinne?

tnts - 9:55, 1.6.2012 » ^ sampo vois tehdä tuosta tupladolanistaan arvostuslangan ehkä?
Joo, pitää tuo Ilkan mainitsema teippaus korjata, vaihtaa satulat ja ottaa kunnon kuvat. Mut tulee.
miglos - 10:17, 1.6.2012 » multa jäi vissiin mun Look "öööö" polkimet sinne?
Joo, niin jäi. Annoin Kimille ja se sanoi laittavansa ne sinne varastoon sun pyörän lähettyville.

dänks!

zykkeli - 11:27, 1.6.2012 »
miglos - 10:17, 1.6.2012 » multa jäi vissiin mun Look "öööö" polkimet sinne?
Joo, niin jäi. Annoin Kimille ja se sanoi laittavansa ne sinne varastoon sun pyörän lähettyville.
Kiersin ne Feltin kampiin muutaman kierroksen. Eivät siis ole kunnolla kiinni!

Flying lap:
astro 0:30.2 (1.6.) 48/15

12-13.30. upea säärako tuulesta huolimatta. parannusta muutama kymmenys, 29.1 (51/16)

epaz - 10:27, 1.6.2012 »
tnts - 9:55, 1.6.2012 » ^ sampo vois tehdä tuosta tupladolanistaan arvostuslangan ehkä?
Joo, pitää tuo Ilkan mainitsema teippaus korjata, vaihtaa satulat ja ottaa kunnon kuvat. Mut tulee.
Jumaleissön! Kai te kellotitte edes jotain?

Maanantan aamuvelo klo 08:00. Keli näyttää superilta!

hitto, en pääse huomenna paikalle todistamaan kun ajetaan kauden pohja-ajat :slight_smile:

asb, joo mutta sillon oli jo ajettu jalat tyhjiksi niin sitä ei julkisteta :slight_smile: pitempi tuuma (nyt 50/16) pitää myös laittaa kellotuksiin.

Bookkasin juuri itselleni velodromipaltsun aamiaiseksi, tuleeko muita? 08:00-09:15

Voishan sitä huomenna yrittää jos aamulla jaksaa nousta.