Helsingin Velodromi 2012 (kausi paketissa)

Kaks kuppia kahvia ja velolle. Perseen kastelin heti, ajaessa meinas tulla paskat housuun osittain kauhusta, osittain kehon ääritilan vuoksi ja tyrin jonkun ajanotot koska en osaa painaa sekuntikellon nappia yhtään kovempaa kuin ajaa, mutta pystyssä pysyin.

Tästä voi vaan parantaa.

Alle 30 ajettu, yli 30 kellotettu. Kiitos erään nimeltämaitsemattoman Cinelli-kuskin. Luultavasti kosti, koska en kerennyt varoittamaan märästä nurmesta. Jätetään syyttelyt sikseen sekä nimet mainitsematta ja yritetään ajaa seuraavaksi 28-alkava aika.

400m 27.7… 48x14.

Pykälää isompi taakse ja uusi yritys 28.0. Ei ne ajat ihan harjoittelematta irtoa.

Edit: Ajat päivitetty ja Jussin postaama lukujärjestys linkattu ekaan viestiin.

astro - 12:52, 21.5.2012 » Matsch schprint oli mielenkiintoinen. Me ajoimme kolme kierrosta, joista ensimmäinen kiltisti jonossa. Tälläisilla amatööreillä loppukiriin lähdettiin jo 400 mm ennen maalia joten tuo asbin ehdottama kaksi kierrosta, josta puolikas nätisti on vähän nafti, IMO.
Viralliset säännöthän puhuu kolmesta kiekasta, mutta siitä tulee Stadissa 1200m kisa, kun olympiakelpoisella velolla tulee vain 750m. Kaks kiekkaa Stadissa on jo 800m, joten se pysyy. Veikkaisin, että teillä poikamainen hätäily johti ennenaikaiseen syöksyyn.

Eipä silleen, koska kyse on kahden kilpailijan välisestä ottelusta, niin mun puolesta saa ajaa kolmekin kiekkaa, jos molemmat niin haluaa. Mut ei sitten yhtään enempää, koska tämä ei ole kestävyyslaji. :slight_smile:

Todistettavasti aamulla ajettiin myös alaotteella. En tiedä saako tähän ketjuun laittaa kuvia, mutta suuttukaa ja ohjatkaan oikeaan.

Onpas hieno kuva!

vasaraasialainen - 12:51, 29.5.2012 » Onpas hieno kuva!
niin on, mun puolesta tuolla saa ottaa enemmänkin kuvia. Jos jotain kritiikkiä saa esittää, olisin jättäny rajauksessa pyörän varjon näkyviin.

Lähtiessä velodromilta olo oli todella paska. Sitä tajus miten vitun huonossa kunnossa kaikesta huolimatta sitä onkaan - sen jälkeen kun aloin ajamaan kiinteellä, ei oo tullu vedettyä oikeastaan kertaakaan ns. veren maku suussa. Sen huomas goldsprintissä ja nyt tuolla velolla.

Ajanotosta turha haaveilla niin kauan kun ei jaksa polkea väsymättä edes yhtä kierrosta, joten nyt tilanne on se että kaljalakko pitää vielä jonkun aikaa, buffetissa riittää yks lautasellinen, listalta otetaan salaattia ja herkut jää pois.

Saa nähdä jääkö tuo toteamus pelkäksi internet-mölinäksi.

Se varjo jäi harmittamaan. Pitää tosissaan kuvailla tuolla kesällä. Jos sitä videota kanssa vaikka.

pieni merenneito - 12:57, 29.5.2012 »
vasaraasialainen - 12:51, 29.5.2012 » Onpas hieno kuva!
niin on, mun puolesta tuolla saa ottaa enemmänkin kuvia. Jos jotain kritiikkiä saa esittää, olisin jättäny rajauksessa pyörän varjon näkyviin. Lähtiessä velodromilta olo oli todella paska. Sitä tajus miten vitun huonossa kunnossa kaikesta huolimatta sitä onkaan - sen jälkeen kun aloin ajamaan kiinteellä, ei oo tullu vedettyä oikeastaan kertaakaan ns. veren maku suussa. Sen huomas goldsprintissä ja nyt tuolla velolla. Ajanotosta turha haaveilla niin kauan kun ei jaksa polkea väsymättä edes yhtä kierrosta, joten nyt tilanne on se että kaljalakko pitää vielä jonkun aikaa, buffetissa riittää yks lautasellinen, listalta otetaan salaattia ja herkut jää pois. Saa nähdä jääkö tuo toteamus pelkäksi internet-mölinäksi.
Mä voisin joku aamu ennen töitä raahautua paikalle. Omaan myös ihan kelpo kameran niin voisin raahata mukaani. Kesäkuntoon 2020?
maza- - 13:02, 29.5.2012 »
pieni merenneito - 12:57, 29.5.2012 »
vasaraasialainen - 12:51, 29.5.2012 » Onpas hieno kuva!
niin on, mun puolesta tuolla saa ottaa enemmänkin kuvia. Jos jotain kritiikkiä saa esittää, olisin jättäny rajauksessa pyörän varjon näkyviin. Lähtiessä velodromilta olo oli todella paska. Sitä tajus miten vitun huonossa kunnossa kaikesta huolimatta sitä onkaan - sen jälkeen kun aloin ajamaan kiinteellä, ei oo tullu vedettyä oikeastaan kertaakaan ns. veren maku suussa. Sen huomas goldsprintissä ja nyt tuolla velolla. Ajanotosta turha haaveilla niin kauan kun ei jaksa polkea väsymättä edes yhtä kierrosta, joten nyt tilanne on se että kaljalakko pitää vielä jonkun aikaa, buffetissa riittää yks lautasellinen, listalta otetaan salaattia ja herkut jää pois. Saa nähdä jääkö tuo toteamus pelkäksi internet-mölinäksi.
Mä voisin joku aamu ennen töitä raahautua paikalle. Omaan myös ihan kelpo kameran niin voisin raahata mukaani. Kesäkuntoon 2020?
Eli arkkuun 2013.

Huomenna aamulla voisi sään salliessa ajaa rataa. Pääsee 13t takarataskin ajoon.

Pyörä viety velon klitsuun! Olen askeleen lähempänä ajoa!
Perjantaina anybooty?

^ollaan klasun kanssa tulossa, mutta varmaan 12 aikaan

janoinen - 19:36, 29.5.2012 » ^ollaan klasun kanssa tulossa, mutta varmaan 12 aikaan
Eiku aamusta! Kasilta jos kuivaa.

yritän huomenna aamusta. Kasilta.

Perjantai kasilta varmaan onnistuu.

jaa…sieltä näyttäisi sitten tulevan kohtuullinen sade. Ei tosin ehkä vielä heti kasilta, mutta siinä nurkilla. Jätän siis suosiolla väliin.

Rutikuivaa oli. Joku taisi ottaa meistä kuvan? Löytyykö?

d64 - 11:50, 30.5.2012 » Rutikuivaa oli. Joku taisi ottaa meistä kuvan? Löytyykö?
No niin se sitten oli kun jäi sade Tallinnan päälle :(

Huomenna aamusta klo.8 olen paikoilla.

d64 - 11:50, 30.5.2012 » Rutikuivaa oli. Joku taisi ottaa meistä kuvan? Löytyykö?
Huono kuva, mutta siinä ne menee: https://lh3.googleusercontent.com/-dbnTYNoo20Q/T8c6gLZzVtI/AAAAAAAACHM/M9Ds29IhSyI/s800/2012-05-30-065.jpg