Helsingin Velodromi 2011 (kausi paketissa)

Smurf - 15:34, 2.5.2011 » Kiva, että kaikki kiva harrastetoiminta jolla voisi edesauttaa asioita tapahtuu työaikana.
Niinpä...

No mutta tällä kertaa pesuhommelit olivat kuitenkin melkein ihmisten aikohin… muistaakseni viime vuonna sitä pestiin klo 12 →

Ja ilmeisesti saitte aikaiseksikin asioita, hyvä niin.

Ensimmäinen veloaamiainen keskiviikkona klo 8? Mulla saattais olla tunti aikaa ajella, tosin palauttavaa mutta silti.

käytiin tänään aamusta ja todella kylmää oli. ei oikein kulkenut. jos aurinko edes vähän pilkistelisi huomenna niin saatan yrittää.

Smurf - 7:30, 3.5.2011 » No mutta tällä kertaa pesuhommelit olivat kuitenkin melkein ihmisten aikohin.. muistaakseni viime vuonna sitä pestiin klo 12 ->
Niinpä.
Kare_Eskola - 9:10, 3.5.2011 » Ensimmäinen veloaamiainen keskiviikkona klo 8? Mulla saattais olla tunti aikaa ajella, tosin palauttavaa mutta silti.
mä yritän päästä!

Ensimmäinen veloaamiainen oli tänään, huomenna ehkä toinen.

Noniin, sitten niitä aikoja julki!

Joskushan on aloitettava…

Eilen tuli debytoitua velolla, niin ajaen kuin harjan varressakin.

Flying lap

miskama, 0:34.75 46/18, 2.5.

Uudestaan heti ensi kerralla paremmilla välityksillä.

Pyrin perjantaiaamuna veloaamiaiselle. Jos paikalla olisi muutama muu, voisi kellottaa team sprint -pohjat :slight_smile:

Tänään ei pystyny, fillarointi otti päähän kun eilen oli “kisoissa” jalat tukossa “liiasta ajamisesta” ym. lainausmerkkeihin kuuluvaa nillitystä. Ja niin kylmäki ja kaikkee.

Mä tuun pe, jos keli suo.

Perjantaina aamulla klo 8.

Pitäisköhän sitä? Ei tosin ehtisi kuin tunnin polkea.

Kyllä pitäisi.

yritän minäkin perjantaiksi sitten kun kerran muutkin :wink:

Yritän perjantaina, mutta ehkä jo vähän aiemmin, kun ysiltä pitäis olla jo duunissa.

Tänään klo 18 alkaen kisat, lajeina 500m, pudotusajo, linja-ajo, 1km, keirin, pisteajo, progressiivinen pisteajo. Myös virolaisia kuskeja paikalla! Itse aion mennä ainakin katsomaan. Jos ehdin hakea ajokamat kodista, saatan ajaa kilsan (joskin jalat on eilisestä muussina).

Ekalla sivulla nyt myös linkki ratakilpailukalenteriin.

epaz - 10:18, 5.5.2011 » Tänään klo 18 alkaen kisat, lajeina 500m, pudotusajo, linja-ajo, 1km, keirin, pisteajo, progressiivinen pisteajo. Myös virolaisia kuskeja paikalla! Itse aion mennä ainakin katsomaan. Jos ehdin hakea ajokamat kodista, saatan ajaa kilsan (joskin jalat on eilisestä muussina).
Tempohaalari on rasvattu eli täältä tullaan! :)