Helsingin urbaanit Joulupuurastit

Sama kaava kuin oululaisilla, mutta löyhemmällä rajauksella. Rastitopikkien yleiset säännöt on varmaan kaikille tutut. Joulupuita ja -mieltä haetaan :santa: :mrs_claus:

5 Likes

Ja tästä eka:

1 Like

Tarviiko tää vinkkiä, vai eikö oo ollu vaan tonttuja liikkeellä vielä?
:pleading_face:
:point_right: :point_left:

Ei vaan oo ollut asia tonne suuntaan. Viimeistään huomenna voin hakea, ellei joku muu nyt mee ensin.

1 Like


Vanha Finlandia cafe

Uusi:

5 Likes

:smiling_face_with_three_hearts: :call_me_hand:

Oisko vinkkiä tälle? Kävin eilen ettimässä eikä löytynyt :sweat_smile:
Olin varma et ois ollu ECHAN konttroil (ei ollu).

Kuvassa: punatiili seinä, sisällä katossa metallisia esineitä viittaamassa johonkin teollisuusalueeseen. Ei taida olla monta semmosta paikka enää urbaanissa Helsingissä jäljellä. Etenkin, missä niin isot ikkunat.
ECHA ikkunaruudut paljon pienemmät ainakin google kuvan mukaan.
Mut jos viikossa ei löydy, tulee lisää vinkkejä. Näin tais olla säännöis tai ainakin tapana. Viikko tulee täyteen maanantaina.

2 Likes

V konepajalla N 60.192037 E 24.948912:


U, vinkki on heijastuksessa ja enempiä ei tule:

3 Likes

Vanha, Kannelmäen kirjasto:

Uusi:

Siis mitkä tässä on rajat? Kantsun asemanseutu ei musta oo enää kovin urbaania eikä tää uusinkaan :thinking:

1 Like

Oulun vastaavassa oli 6km säde Toripoliisilta (mikä ikinä se onkaan), mutta mun mielestä jos rajaa samaan tyyliin esim. steissiltä niin jää ehkä vähän suppeaksi. Pääasia on mun mielestä, et rastit vaihtuu varsinkin kun jouluun on alle kolme viikkoa! Tässä haetaan joulumieltä ja kauniita kuusia ei niinkään urbaania nippelitietoa.

1 Like

Tämä selvä, kettu kuittaa! Haen ton rastin huomenna jos ei oo ihan näin kylmä tai muuten tuu estettä.

1 Like


Kaaren Prisma

Uusi:

2 Likes

Munkkivuoren ostari


Uusi:

1 Like

Vanha: munkkiniemen puistotien lippakiska

Uusi :christmas_tree::

Tää ei ehkä tarvii vinkkiä mut annan silti. Tähän saareen ei tarvitse tulla lautalla, koska metrollakin pääsee ja pyörällä ja autolla ja bussilla.