Haaveet vuodelle 2023

Suosittelen. Vähä niinku vaihtais käsitiskistä tiskikoneeseen. Ei oo välttämätöntä mut elämänlaatu paranee ja sit hankala enää olla ilman ku on niin mukavaa ja kätevää.

Siis mä luin eka että

ja olin että hetkinen miten ihmeessä tää on KEHU

3 Likes

Juuh, on kyl maistunut :grin: Jatkot sitten autonkäyttö topikissa :smiley:

En postannut mitään haaveita vuodelle 2023, mutta oli aika kiva vuosi

-Sain pyöräaiheisen työpaikan joka vakinaistettiin.
-Eka “oikea” loma vuosiin, käytiin puolison kanssa maata pitkin berliinissä. Oli ihanaa!
-Sain säästettyä ja ostettua uuden tietokoneen josta olen haaveillut kauan.
-Sain hommattua maastopyörän kun mielenkiinto on taas palannut ja asutaan niin lähellä Pattilaa että kiinnostaa käydä ajelemassa.
-Olen pysynyt terveenä koko vuoden eikä ole samanlaista kausimasennusta kuin ennen!

-Ajamista olis voinut olla hieman enemmän, mutta ainakin työmatkaa tulee ajettua joka päivä.

Edit. Ja tulihan sitä aloitettua taas kuntosalilla käyntikin. Kai tolla kuntoilulla ja taloudellisella varmuudella on jotain roolia mielenterveyden yllä pysymisessä.

2 Likes

Oli mulla varmaan jotain haaveita.
2 x mökille pyörä/julkinen kombolla oli paras.
Ja onhan mulla ollu monivuotinen haave, alle kymppitonni, autolla. Meni nyt 500 yli.

Ajoa tuli ennätyksellisen vähän, mutta se oli odotettavissakin. Ensi vuonna taas mahdollisuus polkea enempi.
Flunssilta vältyin, jee.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvä vuosi.

1 Like

Just ja just saavutettu mutta ennenkaikkea ylitetty kirkkaasti. Ny o hyvä jatkaa

2 Likes

Onnea. Itse näen kyvyn haaveilla olevan merkki siitä että pystyy hetkittäin elämään “survival moden” ulkopuolella.

Saa haaveilla kun tuntee survival modet

1 Like

En ymmärrä mitä selität mutta ilmeisesti tiedät mitä teet.

En tuottanut musiikkia millään tavalla jota voisi toistaa, myynnistä puhumattakaan.

Olen kuitenkin pystynyt efektiivisesti hoitamaan obsessiivis-kompulsiivista persoonallisuushäiriötäni. Koen olevani paljon funktionaalisempi ja orgaanisempi. Erityisesti kiitän kuntouttavaa työtoimintaa joka on pakottanut venyttämään comfort zonea huomattavasti. Ei se ole aina ollut kivaa mutta en voi kyllä olla mitenkään yksipuolisen pahaa mieltä asemasta johon olen allokoitunut ammattilaisten kanssa. Lisäksi-lääkitykset toimii.

1 Like