Good night Rossin-Pride

Hilpeältä oranssinaamaiselta veijari-appelsiiniltä poistettu yks XT-linkku, sitte odotellaan postiluukun äärellä.

Jos XT-linkun jälkeen vielä ongelmia niin Nord-Lockia kannattaa testata

DanielBraun - 8:11, 9.9.2016 » ^no ei se lakkakaan sitä kauaa estä
On olemassa konservoinnissa käytettäviä yksikomponentti lakkoja jotka kestää ympärivuotisessa käytössä vuosia jopa Suomen ilmastossa.

Thanks Pena, oot Super! Olin unohtanu että mulla oli Nord-Lockeja jemmassa juurikin tän pyörän fiksinavan speissaamisesta. Koitin eka Nord-Lock + käppä-linkku = ei pysy, melkeen huonompi ku pelkkä linkku. Kuusiokololinkku + NL = pysyy! Mitä nyt vähä kanta pyörähti kuusiokolosta, jospa se XT-linkun saapumiseen asti pysyis :slight_smile:

^ Oh yes! Niinpä tietenni, se estää ruuvia avautumasta, niin ei se pikalinkun kanssa ois voinu ees toimia, kun eihän se linkku pyöri, vaan nousee avautuessaan. :smiley: Kuusiokololinkku toimii kuin pultti. Eipä tullut mullakaan mieleen kun alunperin kirjottelin…

Totta tosiaan, mullakaan ei ihan heti sytyttänyt miksi just N-L toimis :smiley: Onko tässä tapauksessa siis XT-linkku periaatteessa askel taaksepäin pysyvyyden suhteen, hmm.


Trust me I’m an engineer

Lokarituunauksen perustyökalu.

Edit: tästä kääntyväpäisestä versiosta ei tosin ole kokemusta, oma on edellistä sukupolvea.

Biltsu liian kaukana, piti saaha huomiseksi kuosiin.

Mä vähä mietin, pitäiskö tää myydä runkosettinä… PM jos kiinnostaa!

e.http://i.imgur.com/K58GyYc.jpg
Tossa myyntikuva ja uutta sisältöä tähän topsuun. Supercorsan ostin, dedan droppikin tähän ois ku jaksais vaihtaa ja säätää.

En tiä riittääkö mulla streer-cred että postaisin kuvia tänne, mutta kävi nyt niin että tähän tuli hyshys v-osia. Kasipakka, kutosvaihtaja (Kiitos spacer) ja vissiin 7 v:tta toimi tarkalla vaihtajankäytöllä. Kävin heittään hyvin pikaista lenkkiä ja pyörän hauskuus nousi toiseen potenssiin. Edelleen, hemmetin ketterä peli ja v-osilla poluilla pääsi tosi helposti. Oikein harmittaa myydä tää! Tässä ois aivan älytön jätskikioskikulkine kesäksi.

Uskalsit lähteä Curanoiden kanssa poluille. Peukku siitä! Itse kävin yhden lyhyen pätkän polulla, niin eikös kohta mennyt keppi takakiekon läpi, otti lokasuojan aisaan kiinni ja samantien oli Curana kaksinkerroin.