goldsprint

No niin, laitetaan nyt tännekin esille ensimmäiset kuvat kun näitäkin nyt yksi Helsinkiin rantautunut. Ajamaan en ole vielä päässyt, mutta eiköhän tässä kun kevättä olen niin kaikille povannut :wink:

Yleisvaikutelma ja -fiilis rungosta varsin hyvä. Koon kanssa oli vähän arpomista, mutta päädyin 55 kokoiseen. Standover vähän jännitti, mutta riittää justiinsa.

Kevät-kesä-syksy yleiskulkineeksi tämä on ajateltu, joten mitään hurjaa speksausta osiin ei ole pistetty. Noita rujoja polkimia nyt kuitenkaan en aio tuohon jättää.

Lisää kuviatäällä

Toimii.

Sehän on hieno ja toimivan oloinen.

avaruudettimetkin ihan nimen mukaisesti :slight_smile:

Tämä on hieno, hyvä musta-valko meininki ja tosiaan vielä kultadetsku, toimii!

Ilmeisesti toimii, kun olit töihin päässyt. :slight_smile:

asb - 12:52, 23.3.2011 » Ilmeisesti toimii, kun olit töihin päässyt. :)
Toimiihan se :)

poljin tätä äsken. Kiva pikku epeli. mut liian pikku mulle.

Nakataan nyt päivitetty kuva kun sellainen tuli otettua. Tarkkasilmäiset tosin huomaavat, että ainoa mitä pyörään on tässä välissä speksattu on nelinumeroinen luku kilometrejä :wink: Halpaa! Tai no ostin mä muutaman arvokkaan Good Things -tarran, mutta sain kaupanpäälle paidan.

Mikä välitys tossa on ku toi takaratas näyttää aika isolta ja näänkö väärin vai eikö sulla oo häkkejä/sträppejä lainkaan, tosi nätti pyörä kyllä!

SPD

Ofkoos!

juu, eli spedut on.

välitys on nyt jäänyt talvesta tuohon 46-19 väliin ja sillä on menty työmatkat, poolot ja Porvoon reissu.

Goldsprinttejä tuntuu olevan huonosti internetissä. En löydä myyjää taikka mitään tietoja. Oonko vaan huono vai tilataanko näitä paikan päällä käymällä/meilaamalla?

Itse tilasin rungon mailaamalla. 2kk sanoivat että menisi, ja venailen neljättä kuukautta tällä hetkellä… Muutenkaan ei viivästymisistä ole mitään ilmoteltu, vaan jatkuvasti on saanut maileja lähetää perään. http://www.goldsprint.de/ Vituttaa.

^ täysin sama homma.

Harmi. Itse hoidin tilaamisen sähkäpostilla suoraan Alexin kanssa ja neuvottelin hinnat ja sen minkä koon ja värin otan. Vastaili jatkuvasti hyvin posteihin ja runko tuli todella nopeasti Suomeen. Tåsså aika vasta olin tuonne yhteydessä ja aika kiirettä on pitänyt heillä tilausten ja kaupanteon kanssa mikä tietysti voi aiheuttaa viivettä ja hueikkoa palvelua… Vaikka ei tietenkään saisi.

Itsekin asioin suoraan Alexin kanssa. Vastaili nopeasti, haluttu väri ja koko oli varastossa - maksoin rungosta. Seuraavaksi tuli maili, jossa heppu pahoittelevasti ilmoitti, että oli sekoittanut varastosaldon ja että seuraava erä tulee 8 vkon päästä jos haluan odottaa. Tämä oli maaliskuun puolessavälissä. Mitään ilmoituksia viivästyksistä ei tullut, sähköposteihin vastaukset tulleet vähän viiveellä…

pieni update tästäkin. lähinnä vähän kilometrejä lisätty ja vähän palaa vaihtunut kulutuksen mukaan.
goldsprint

talven kunniaksi pientä päivitystä

whoop whoop