Ghettoblaster 2019 + Pablo 30v - 14.9

Kai nyt pyörä jostain järjestetään. Ainaki mun Moldsprintillä saat ajaa mikäli uskallat. Sen saa kumminki repussa siirtymään niin aika helppoo. Kiinakuituvaroitus.

Rips naperokiekot jos niillä koittaa vetää täysii :smiley:

Eiköhän tosta räjähdä stemmi tai tolppa ennen DT:n naperokiekkoja. Kyl tolla täysiiki pääsee: toisella puolella 14-piikkisellä 3,3 välit.

Millä Tahmis ajaa?

Projekti valmistuu talven aikana, nyt toistaiseksi paussia täysii ajamisesta ettei keho hajoa pahemmin eli en pääse ajamaan. Vaikka oishan se itä aika räd päikka vetää.

kaelum - 21:53, 9.9.2019 » Oisko itäseikkailut kaupunkipyörällä uhka vai mahis, tai löytysköhän joltain illaksi pyörää lainaan (n koossa 59)? En ehi olla Helsingissä ku n. 24h enkä ehkä jaksas matkahuoltorumbaa...
Kyl kans mun dodicia saa lainaa. Siinä on piikikkäät mtb flätit sträpeillä ja tosi paska jarru

Kiitos tarjouksista. Itä kutsuu sittenkin. Lainaan enkä palauta.

Missä porukka:
Kokoontuu?
Ottaa kuppia?

Varmaan honkaluodon laiturilla :X

kaelum - 11:57, 10.9.2019 » [...] enkä palauta.
Mukava kuulla.
kolkka - 13:07, 10.9.2019 »
kaelum - 11:57, 10.9.2019 » [...] enkä palauta.
Mukava kuulla.
Tahmatassut siis
ein0.0 - 11:25, 8.9.2019 »
kaelum - 9:53, 7.9.2019 »
ein0.0 - 0:33, 7.9.2019 » paras pizza herttoniemi google
Pizza kesken ajojen vois illa ihan hyvä perinne... Jollakses kyl varmaan paremmat lätyt.
thinking
Suosittelen ehkä säästämään pitsat kisojen jälkeen tai entiä. Herttoniemessä suosittelen esim: Siilinpesä. Saattaa olla hidas, mutta on aika classic Foxy Bear. Ei taida olla muuta kuin classic arvoa. Rannassa on myös Trattoria il Faro. Kaikki muut taitaa olla perushuttua. FYI DFL:ää ei kuitenkaan saa ellei tee jotain jokaiseen manifestiin. Jos nyt joku haluaa koittaa leikkiä [i]coolia[/i].
finalpga - 12:41, 10.9.2019 » Missä porukka: Kokoontuu? Ottaa kuppia?
Startti Hitsaajankatu 16 S-Marketilla 17:00 - 17:30. Päivitetty starttiin. Sää näyttää jopa suht lupaavalta. En sitten tiedä onko jotain yhteisajo suunnitelmia kantakaupungista itäänpäin. B-side? Enoo varma miten ite ehdin, mutta saatan jopa ehtiä yksille ennen starttia.

English speaking riders? Any need for english manifests?

do you mean brexfest?

pabs - 10:09, 12.9.2019 » English speaking riders? Any need for english manifests?
Probably yes? There have been some in most of the races lately, right?

English manifests available!

NONIIN! Tänään ajetaan!

BYOB, mutta maaliin pääsee hyvin ennen ysiä, eli älkää turhaan kantako kisan aikana repussa juomia.

Hyvää syntymäpäivää!

sipoossa sataa rakeita, puroniityntie hoiteli kauniinnrapakuorruksen alle. kaikki osat rahisevat. älläreiden loppukaljapaikka kiinnostaa.

missä on maali

Ilmotellaan kohta. Mä oon ~19:45 eteenpäin maalissa päivystämässä.