Gangsta Track 258 & 246

Härski! Hyvällä tavalla.

Liikaa ilmaa keulaosastolla ja seiskafemnat näyttävät anorektisilta. Mun pitäis varmaan hankkia gangsta että tajuaisin.

No voi juma on hieno!! Just sopivasti röyhkeä.

Kyllähän tuo maalia kaipaisi, kohta-ruosteiset rungot on vähän nähty

itse näkisin lähes fonttikaksosen decaalina brooklynin paikalla.

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s320x320/284579_247626421923509_4580153_n.jpg

Nätti! …omaan silmään nää gangstat vaatis bemaksi tyyppisiä kampia

Oranssi vie 6-0. IMHO.

Raw näyttää jostain syystä pelkkänä runkona siistimmältä kuin koottuna, sivuprofiili ei herätä oikeen minkäännäkösiä tunteita. Annan pisteet oranssille, gangsta kinostaa.

Ei aukee tää näitten hienous, siis ei nyt mitään maailman kauheimmat pyörät osastoa mut ei kyllä herätä minklln asteista Do want fiilistäkään. Pääasia et omistajat on tyytyväisiä

Muutama uus kuva:

Tallinn bicycle weekin race.

Nyt testasin CX kumeksilla, hauskaa oli testilenkillä. Nappasin vielä tanwallsiltakuvan:

Seuraavaks flätit ja sträpit?

tää on kova! en ois uskonukkaa et näin innostun gangstasta. krossigansta toimii loistavasti

Yleensä en noista tanwalleista tykkää, mutta tässä on kyllä tapaus johon ne sopii hyvin. Tuo raaka on kyllä aivan upea!!

makko - 21:45, 4.7.2013 » Seuraavaks droppi ja kahvat?
LOW//silta-gangsta on kyl [s]kiva[/s]paras tähän asti.

Tämä hyvä!

Onhan nuo sävyt kuitenkin ihan viehättävät. Mattamustalla ja kromihopealla spraymaalilla pääsisi muuten samankaltaiseen, elävään lopputulokseen ja saisi hieman ruostesuojaakin. Painoa tulee hieman lisää, mutta sitähän voi säästella sitten osista.

FF - 22:18, 4.7.2013 »
makko - 21:45, 4.7.2013 » Seuraavaks droppi ja kahvat?
LOW//silta-gangsta on kyl [s]kiva[/s]paras tähän asti.
Myönnettäköön, onhan se(kin) pirun siisti gansta, niiku suurin osa gansta-buildeistä mitä oon nähny, kunha piti päästä vähän piruilemaan :)

e: huomasin vasta nyt että olit vähän ninjaeditoinu meikän postausta

droppi ja oranssi spläshteippi sopis kyl tähänkin… :wink:

joskus kun vielä haalin itselleni gangstan tulee siihen kyllä droppi ja kaffat.

Suunnitelmissa on testata droppia ja kahvoja.

krossigangsta ihavitukova.