Gangsta Track 258 & 246

Monien vaiheiden jälkeen löytyi jenkkilästä oikean kokoinen gangsta. Musta löysi onneksi uuden omistajan täältä, ettei tarvinnut lähettää sitä takaisin rapakon taakse. Tähän laitoin rataosaa kiinni ja aiemmin ostamani V2 sai cromokammet ja B43 kiekot.

Tää on hieno laite. Tuli mieleen että eikö noita “gangstoja” ole suunniteltu kaupunkikäyttöön ainakin geometrian ja nimensä puolesta, mutta silti ei näy reikää etujarrulle? Ehkä gängstat eivät saa pitää sellaista?

E; Onhan se simppeli ja hieno ilman etujarrua, mutta varsinkin kaupunkiajossa on etuna nopeampi pysähtyminen jarrun kanssa, mutta se nyt on itsestään selvää.

tuleeko tähän keirin-jarru kenties?

Gangsta cantitapeilla? Mika taitaa omistaa sellaisen. Tähän ei sovi maantiejarru.

Toimiihan se!

Mut…mut…se oranssi keke.

hah hah mä en pysty lopettamaan näitä kuva linkityksiä.

ps. todella hieno!

en hiffaa miks jarru pitäis laittaa… ei se ainakaan kauniimmaks pyörää tee.

mie oon maalta, sori. ratsaax kytät jarruttomii zygii stadissa?

en tiä onx oigee topixi mut mie on ikin saanu sakkoij stadiz vaig oon ajanu rakelessina vuorest 2007, mut kyl mie sakon tänne .jpg muodos pasteisin jos sakot saisin

piis bro. diggaan sun fledast.

on kyl hieno. Oon fiilistelly tota runkoa jo pidemmän aikaa mut ne koot ei oikeen natsaa omaan vartaloon, niin pitää jättää väliin.

^^^^ jarrulla voi ajaa niinq täysimpää ku ilman

Internet fame. Hieno on!

pakko nostaa ku tämä vain on niin älyttömän hieno! :slight_smile:

Gangsta radalla.

Gangsta pommittaa radalla ja loppusiivotussa huoneistossa!

One bike to…

Diggaan. Ja arvostan.

Vuosi mennyt noista ekoista kuvista, Lown kuvien jälkeen otin tästäkin uudet kuvat. Kiekot vaihtuneet Ellipseistä Open Pro/ Gran Compehin, satulaksi Arione ja tanko EA30. Sträpit vaihtuneet speduihin. Punaisen myynnin jälkeen reilusti lisää kilsoja tälle.

Lisää kuvia

Tää on jokseenkin lähellä yhenlaista täydellisyyttä mun mielestä.

Ei saanut gangsta paljon kilsoja niin kuin oli suunnitelmissa. Taloon tuli rolleri ja tämä päätyi lähes vuodeksi toimiston pöydän alle runkosettinä. Mutta, OG rides again!!

+1