Fyysinentyö vaiko toimistotyö?

Eli töissä voin about tehdä mitä vaan haluan, koska vain haluan. Paras homma ikinä.
EDIT: Tän kautta oon vähän kaikessa mukana kuten kaupunkisuunnittelu, liikenneturvallisuus, liikkuvakoulu, tyhjät tilat jne.
Ennen olin tyä_mies rakennuksilla, niinku Tuuttimörkökin.

Roger Kuitti - 19:31, 6.10.2016 » Gutenbergin jalanjälissä, elikkäs kirjapainotyöläinen. Pääasiassa päiväni kuluvat niin, että etsin varastosta oikean merkkisiä ja painoisia paperiarkkeja jota sitten leikkaan puoliksi jotta ne mahtuvat digipainokoneeseen. Välillä noukin jumiin jääneitä papereita digipainokoneesta ja läpipäässeet paperit kannan jälkikäsittelijöille. Istun myös koneen ääressä ja kiroan, kun asiakkaat eivät osaa tehdä leikkuuvaroja aineistoihina.
Ookko yöpainaja? On taas näitä "eeppisin käyntikortti" -ammatteja.

Mä tulen olemaan kuin anatti, esimies, rakennustyömaalla.

e. Oon tehny pienen ikäni enemmän tai vähemmän fyysistä työtä (maatilan hommat, raksa_työ_ukko, kaupassa hommia. Olin tän vuoden kesän ihan puhtaasti toimistohommissa. Ei sopis mulle.

fyysistä eli leipuri

Mekaniikkasuunnittelija

arboristi

fiksusti fyysinen työ ulkoyläilmatoimistossa

Atk-hommia täällä kans. Välillä tuntuu, että lähinnä kerron asiakkaille mitä ei kannata ostaa/ tehdä eli jonkun sortin antimyyjä.

Hustler.

Pedagoginen talonmies.

Räjäyttelen lepakoita.

Yet another ATK-mies, tosin evp.

Npertj - 21:21, 6.10.2016 » arboristi fiksusti fyysinen työ ulkoyläilmatoimistossa
Piti googlata, siisti duuni!

Itse

anatti - 20:47, 6.10.2016 » Olen esimies

Arkipäivisin
https://static.ylilauta.org/files/6d/orig/5r92qtao/tykkimies.jpg
Viikonloppuisin lighting/rigging technician elikäs valomies :slight_smile:

oon kukkakauppias, hehe

tein rakennuslupakarttoja vuoden verran mutta totesin että tietskarityöt sairastuttaa

istuminen on uus tupakointi

Ennen olin teknologia_sipesialisti sit en jaksanu enää napottaa toimistossa
nykyään rahtari_äiä taino tällä hetkellä vielä jonkin aikaa koti-isukki

Lempo - 21:34, 6.10.2016 » Räjäyttelen lepakoita.
Pirkka earl gray teetä desilitra hukkaan avatar-viestin sisältö-kombosta
Hufflepuff666 - 19:01, 6.10.2016 »
kunba - 18:18, 6.10.2016 »
negaatio - 18:12, 6.10.2016 » toivon että löytyisi myös hengellisen työn ammattilaisia
Olis kyllä jättekiva kun olis edes yksi suntio
Joo, tota. Itsehän päädyin maisteroitumaan henkimaailman asioista. Työt tosin nykyisin vahvasti profaanin puolella. Nyt ja toivottavasti iankaikkisesti, tai ainakin eläkkeeseen asti.
Nickin perusteella olisin sijoittanut ennemmin pimeälle puolelle mutta ei ole kaikki sitä miltä näyttää äkkiseltään.

toimistohommia, hallinnoin amistutkintoja. työnantaja tarjoaa suihkutilat ja puhtaan pyyhkeen mutta ei muuten mitään fillarointiyhteyksiä.

Merimiehen hommat kiinnostais.

8vuotta ääsryhmässä kokinhommia ja nyt 9vuotta kasannut sähkökeskuksia. Tietty Weholankartanon kunnossapitotyöt sujuu.

Asiakaspalveluhommia tieteen parissa since wheneva.