fujin vahaus

on tässä jo hetken pyörinyt mielessä vahata tuo fuji track. ongelmaksi tulee kuitenkin fujin mattapintainen maali. eli onkohan mitenkään mahdollista vahata ilman kiiltoa?

Aiheen vierestä. En kehannu alottaa uutta topiccia. Minkälaisia kokemuksia tosta pyörästä yleensä? Kommentteja, kehuja, haukkuja ?

kovin mukavalta tuo tuntuu, tosin kokemustahan minulla ei ole kuin tästä fujista ja sitten eräästä vanhasta peugeotista. joten kokemus ei puhu. olen tuolla nyt ajellut työmatkoja ja hieman muutenkin. muutamaa erilaista stongaa olen kokeillut, mutta olen kuitenkin palannut tuohon pyörän mukana tulevaan droppiin. kevyen oloisesti liikkuu. runko ei vääntyile ja venkoile, jämäkän tuntuinen. välitys on melko raju, mutta näillä 4-8km pätkillä olen selvinnyt kevyehkösti ilman reisien kasvattamista salilla. köykäisempään välitykseen kannattaa panostaa.
en tunne itseäni niin asiantuntevaksi että olisi ollut tarvetta vaihtaa osia. ikäänkuin työkaluksi tämä on hankittu. ei niinkään meisselin jatkeeksi kesäiseen koffinpuistoon, vaikka sielä viihdynkin. varmasti tällä pyörällä matka taittuu kivasti myös biiffin kaljajonoon.