Foorumin käyttö mobiililaitteilla mm. kuvien lataaminen

testaan vaan miten puhelimen selaimella lähetys toimii…

Edit: myös editointi ok

taitaa toimia ihan hyvin…

puuh…

ok.

vahva nosto. yksi vahvimmista.

Täällä voisi testata noita äpyjä ennakkoon, ettei mene kuvarasteilla ajellessa sormi suuhun.

niiata poksauttaa silkasta ilosta internetin tärvely on kliffaa hei

^^vahvaa kuittia :slight_smile:

joo, testaillaan testaillaan, ajatushan näissä vempeleissä kyl mun mielestä on et ne vaan pelaa, mut, eipä näytä pelaavan… jonku fking kuvan tai linkin saaminen niin mahottoman työlästä et ennemmin koodaa ite ku kaivelee josain näillä vermeillä… siis oikeesti, ihmettelen… jos Mokialla ottaa kuvan niin sen saattaminen jonnekkin yleiseen siten että sen saa sit vielä linkitettyä tänne tms, lapsen opettaminen potallekin on helpompaa ja paljon palkitsevampaa kuin nää nykyajan intternetoraakkeli-hommelit…kele

silti, kuvaratseja on kiva hakee ja postailla, vaikkei ihan joka kerta onnistukkaan…

terv: nim.merk. tässä näitä eri meedioita testaillen

Halpis Nokialla (700 symppari) homma pelas vielä jotenkuten. Nyt käytössä Lumia 620 (toim. huomautus! en ostanut itse, työsuhdekapula) eikä homma mee lähellekkään niinku strömsössä. En tiijä että mihkä hiivattiin sen kuva pitäs laittaa että sais vielä toimivan linkin sieltä voorumille ilman mystisiä rituaaleja sisältäen munasillaan taloyhtiön pihassa kirmailua ja uhrilahjoja.

Nimimerk. auttaako talouden marsujen uhraus?

sori piti editoida, ei postata uutta

jerppaa skarppa

nyt eletään jännän eellä

testi suoritettu

Toimii, kiitos jtkoneistaja!!!

ei mitn

jos kuvien kokoon voi vaikuttaa, niin kannattaa laittaa joku 700px leveydeksi, jottei sivujen latausmäärät räjähtele liikaa.

off-topic/on-topic: itse olen suurimman osan ajasta android puhelimellani täällä niin mites onko jengillä jotain vinkkejä mitä nettiselainta kannattais käyttää. mulla on ongelmana sivun typerä skaalaus. käytän vakioselainta puhelimessani.

chrome

Chrome oli jostain syystä paska, joten vaihdoin Operaan. Jossain viimeaikaisessa päivityksessä tosin tekstin maalaus tekstisyötekentästä (eli lainauksia editoidessa viestiä postatessa) on mennyt rikki ja maalailee mihin sattuu. Ei muuta vikaa.

Osaako Chrome feikata olevansa työpöytäselain? Opera osaa ja se on tarpeen, koska suurin osa webmastereista on vitun kälysiä amatöörejä, jotka ei tiedä mistään mitään.

Juu onnistuu, ja sitä on kyllä kieltämättä aika monesti tarvittu. Eniten tykkään kuitenki tabien ja kirjanmerkkien synkkauksesta peeseen ja mobiilichromen välillä, jos esimerkiks iskee caccahätä niin voi jatkaa uutisten lukua saumattomasti huussista puhelin kädessä. Kauheen kevyeltähän tuo kyllä ei tunnu, mut tolla galaksi kakkosella tuntuu toimivan ihan ok.

Työluuriksi lykättiin Lumia. Onko kukaan saanut onnistuneesti linkitettyä foorumille kuvia vastaavalla vehkeellä?

Joo, kertokaa mullekin. Imguriin näytti olevan joku uploaderi, Flickrin kautta ehkä, SkyDrive taitaa olla lähes mahdoton käyttämättä pc:tä.