Foorumiestetiikka

Peukku tälle muutokselle!

Vielä kun sais viesteistä suodatettua upotettujen kuvien ylimääräiset esiintymät eli kaikki ensimmäisen jälkeen.

Oikein persoonallinen foorumin käyttäjä toki allekirjoittaa kaikki viestinsä jatkossakin.

Pitkään oli todo-listalla sellanen konstatyylinen signatuuri jossa listattuna pyörät AMA-linkkien muodossa. Ei oo pahemmin noita AMA-kuviakaan tullut otettua, eikä tästedes enää signatuurihaaveetkaan velvoita.

Eniten ehkä harmittaa etten tiedä missä merkkarin oppirahacounter menee.

^ tuo on totta. välillä näkee postauksia, joihin tahallaan toistetaan samaa kuvaa useita kertoja tai postauksessa sattuu olemaan paljon kuvia ja sen jälkeen mikrokupujengi tulee quotaamaan sitä intona vuoron perään.

jos sais semmoisen, ettei sama kuva embedaantuisi kuin kerran per sivu, niin olisi hyvä, mut kuulostaa hankalalta toteuttaa. Kuvien upottaminenkin ois disabloitavissa, mut ehkä siihen ei nyt lähdetä.

Leevi - 17:42, 8.10.2018 » Oikein persoonallinen foorumin käyttäjä toki allekirjoittaa kaikki viestinsä jatkossakin.
Varsin validi pointti siellä!

Ystävällisin terveisin,
nimim. Kaelum

minulle tämä tämmöinen uudistus: ok/yhdentekevä.


[i]Lumikko - 11:57, 5.8.2016 » ..olen pahuksen sinnikäs vänkääjä oikeassa ollessani.[/i]
tnts - 17:46, 8.10.2018 » ^ tuo on totta. välillä näkee postauksia, joihin tahallaan toistetaan samaa kuvaa useita kertoja
Täällä tulee joka kerta sanottua ääneen "vitun idiootit" vaikka olisin yksin huoneessa.
tnts - 17:46, 8.10.2018 » jos sais semmoisen, ettei sama kuva embedaantuisi kuin kerran per sivu, niin olisi hyvä, mut kuulostaa hankalalta toteuttaa.
Saatko foorumin sorsat githubiin niin katotaan mitä tälle vois tehdä

Vai asuuko kaikki nää konffit jossain tietokannassa ehtaan cms-tyyliin

Pitäskö täälläkin olla oma roge muutamalle nimimerkille?

Leevi - 17:42, 8.10.2018 » Oikein persoonallinen foorumin käyttäjä toki allekirjoittaa kaikki viestinsä jatkossakin.
Tuure!!! <3
mankkis - 19:01, 8.10.2018 »
Leevi - 17:42, 8.10.2018 » Oikein persoonallinen foorumin käyttäjä toki allekirjoittaa kaikki viestinsä jatkossakin.
Tuure!!! <3
Kaiholla muistelen

Hitto, nyt alkoi taas himottaa vanhemmat teräsrunkoiset harjoituskilpapyörät.

ai tuure, tuo oman sukupolvikokemuksensa nietzsche napero

-.-

happo-orgiat - 19:08, 8.10.2018 »
mankkis - 19:01, 8.10.2018 »
Leevi - 17:42, 8.10.2018 » Oikein persoonallinen foorumin käyttäjä toki allekirjoittaa kaikki viestinsä jatkossakin.
Tuure!!! <3
Kaiholla muistelen
http://www.staffanstorpscykel.se/3187-thickbox_default/aluminiumpasta-100-gram.jpg
parin ääliön takia saa taas kaikki kärsiä.
En [i]yleensä[/i] sano tällaista, mutta osaa kyllä olla pienet ongelmat elämässä, jos signature-mahdollisuuden puute foorumilla aiheuttaa [i]kärsimystä[/i].

En tiedä aiheuttaako sen poistuminen just nimenomaan kärsimystä mutta mun mielestä signature-toiminto oli oikein kiva ja käytin sitä. Se, että se poistettiin kokonaan ihan vaan koska FF ja ununu teki sillä idioottimaisuuksia on mun mielestä surkiaa. Ei kauhian surkiaa tai erityisen merkittävää, mutta semmoista normaalin surkiaa kumminkin.

Toivottavasti FF ja ununu on nyt edes tyytyväisiä ja ylpeitä itsestään jotta tästä olis edes jotain hyötyä.

Tähän vääryyteen on ihan mahdollista vaikuttaa.

Yhteys tntsaan, tarjoutuminen tekemään töitä ja työn vaatimia asioita, ja näin ottamaan se natsittelun uhka pois niskoilta.

Täsmennän viestiäni sen verran että en millään muotoa syytä palstan moderaattoria jolla on varmasti kädet täynnä töitä muutenkin vaan noita kahta yllämainittua kakkapyllyä.

Konsta - 23:21, 8.10.2018 » En tiedä aiheuttaako sen poistuminen just nimenomaan kärsimystä mutta mun mielestä signature-toiminto oli oikein kiva ja käytin sitä. Se, että se poistettiin kokonaan ihan vaan koska FF ja ununu teki sillä idioottimaisuuksia on mun mielestä surkiaa. Ei kauhian surkiaa tai erityisen merkittävää, mutta semmoista normaalin surkiaa kumminkin. Toivottavasti FF ja ununu on nyt edes tyytyväisiä ja ylpeitä itsestään jotta tästä olis edes jotain hyötyä.
palstan modeilla taitaa edelleen olla mun numero niin voi vaikka laittaa tekstaria että gifut vittuun jossei kelpaa. näinhän se on ennenkin tehty.

turha mua tai anssia lähteä syyttelemään(häntä voi sit syyttää monesta muusta) jos toni poistaa kaikilta laakista sigut.

reaktiivinen älähtely™️ palstan mahdollisesti negatiivisimman asenteen omaavan käyttäjän näppikseltä nyt on vaan tosi surullista besserwisserointiä.

Konsta - 23:11, 8.10.2018 » Varautukaa tavallistakin pahantuulisempaan palsta-antiin.
tätä odotellessa.

”Ei ollut minun syytä! Ja itte oot sitäpaitsi nega tiivinen!”

Eikö hävetä? Kristus sentään. Jos olisin pelletouhuillani vieny kaikilta muilta kokonaisen foorumin yhden toiminnallisuuden niin mua ainaki hävettäis niin vitusti etten kehtais kuonoani täällä näyttää. Onksulla tämmösiä fiiliksiä ikinä.