"Fixuttaminen = erilaista ja törkeen hauskaa"

Muualta poimittua keskustelua:

“Veikkaan et se fixuttamisen suosio johtuu suurimmaks osaks nimenomaan siitä et se on erilaista ja törkeen hauskaa.”

“Verrattuna esimerkiks Lontooseen, Helsinki on aika mäkinen paikka, siellä on paljon enemmän fixuttajia.”

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t535210,225

Mutta onhan se kieltämättä erilaista ja törkeen hauskaa…

(//S

Tuo lause oli niin hieno, että pääsi saitin footeriin. Ei millään pahalla, mutta ei kyllä pysty lukemaan tuota muropaketin keskustelua, vaikka välillä vähän nörtähdänkin.

Fixut fixuttaa, sinqt sinqloi!

sinkut sinkoilee

eiku en vaan koskaan ollut aiemmin nähnyt tuota verbimuotoa “fixuttaa” mutta diggaan siitä kyllä aivan ehdottomasti.

mitens “kiksautukset” ukkelit? heh heh

Siis kickbike? Joo, faijalla on sellane. Ite en oo päässy vielä kokeilemaan. Heh.

Kiksautukset? Kyllä kiitos!

http://users.tkk.fi/~sjt/kruisikikkare.jpg

maastokiksu? glowstickit messiin.

En oikein tiedä mistä tuo “fixutus” tuli mieleen. Ehkä se vaan puljahti päähän, tai sit oon nähny sen jossain ja nyt se sit muistu mieleen. Joka tapauksessa, nyt ku miettii, nii on se aika osuva. Hyvä minä.

Täytyy alkaa nyt aktiivisesti käyttämään tota joka paikassa, mut huomaa paugi että slogani on jo omittu tän foorumin copyrightin alle, heh heh.

ja vielä, kun itse kuulin/luin jostain ekaa kertaa näistä jutuista niin sanoista “fiksi” ja “sinkula” tuli ensimmäisenä mieleen että tää on lähinnä jotain sekakäyttäjäniiderien perussanastoa, “v**tu voiks jäbä jeesaa kybän, pena föras mun sinkulan ku mä olin ihan törkeis nuokuis tos hesarilla, tai sit annat ton sun fiksin, pitäis päästä tonne valkkaan…”

jussi - 7 minutes ago » ...huomaa paugi että slogani on jo omittu tän foorumin copyrightin alle, heh heh. "
Joo lähdeviittaus ontuu ja ehkä koko copyright-teksti on ihan lainsäädännöllisesti väärin. Varmaan tekijänoikeudet pysyy kuitenkin tekstin kirjoittajilla eikä siirry tämän saitin haltuun. Ja voiko internetsivu omistaa mitään?

Itte asiassa tuo lausahdus ei täytä “teoksen” tuntomerkkejä, joten se ei kuulu kopiosuojan piiriin. Se pitäisi kai rekisteröidä tavaramerkiksi, jos sitä haluaa suojata. IANAL.

teen siit tavaramerkin ja alan rahastaa iha sikana