"Fillari Korjaamo": Pe 5.6. // 3.7. // 7.8.

Tänä perjantaina taas Fillari Korjaamo!

Luvassa tuttuun tapaan kaupunkisprinttisuuntimointi startaten 18(ish).

Fillareita saa tulla kaikki mukaan korjaamaan 18-22. Nyt pyritään ilmoittamaan asiakkaille, et korjaajan valitseman juoman tarjoaminen ois hyvä palkkio avustustyöstä.

Terassi auki 16-22, Baari 16-03 ja fillarihäppäri 19-21!

Yksivaihde-DJ’s in da haus all nite loooooong!!!

kuka tuo mitäkin spesiaalikaluja? Kaikki, jotka meenaa fiksailla vois ottaa jakaria, kuuskulmia, ruuvareita jne jokatapauksessa…

Mä tulen vakiopakin kanssa. Korjaamolla pitäis olla sisäkumia ja sen sellaista jemiksessä, ellei niitä ole sit nyysitty sieltä.

Luvassa myös eeppinen katukisa AKA pyöräsuunnistusta Yksivaihteen tyyliin. Hakekaa ne turistikartat jo valmiiksi…

Mestoil! Mä tuon peruskaluja plus vaikka 13- ja 15-milliset kartioavaimet, viimekshän oli tarvetta… Eiköhän me pärjätä.

Saatan osallistua ajeluun ja hyvin mahdollisesti myös muitten pyörien rassailuun.

ja fb-eventti. Levittäkää sanaa, niin saadaan hullut ruuhkat huoltopisteelle, eikä ehditä iloita itse lainkaan.

Täytyy tulla käväsee ja varmaan kans huoltamaan vähäsen.

laitoin mainokset ls:ään ja bassoon, kun ei kukaan muu ollut laittanut. toivottovasti en tehnyt väärin.

^ Hyvä!

Mulla ei taida edes olla enää toimivia tunnuksia Bassoon ja LS:ssä roikkuminen on jäänyt vähän paitsioon kun pitää päivystää täällä koko ajan. :wink:

Ja illan katukisan teema…

Meitsikin pääse! \o/ Aattelin osallistua ihan huoltohommiin. Harmi vaan, kun ei kerkee katukisaan.

Pitää vissiin nappaa kans jotain työkaluja mukaan, nin ei tarvi lainaa kaikkea… :slight_smile:

kisat ajetaan sateesta huolimatta, mut huollolle on säävaraus. terassi-dj:t voi aloitella suoraan sisällä ja häppäri maistuu normaalisti. katukisan maalialueelta on ostettavissa pienempiä 5€ tarrasettejä.

Kesän viimeisenkin Fillari Korjaamon katukisan voitti Kimi tehden siis samalla kypärätempun. Kylläkin tällä kertaa oli vain kaksi ajajaa, mut tuntuivat molemmat nauttineen reitistä. Kimillä pisteitä 20 ja Eihalla 13, Lauri hylättiin kun ei ajanut eat.fi -päätteen ääreen vaan meni kävellen.

Manifestissa oli siis 34 kiinalaista ravintolaa, joista kaikista sai yhden pisteen.

Fillareita korjattiin varmaan 15 ja asiakkaat oli taas mielissään. Ehkä on vielä yksi korjaussessio tulossa autottoman päivän tapahtumissa 22.9., mut palataan siihen myöhemmin.

Kiitokset myös kaikille soittaneille tiskijukille!

Kiitoksia kivasta reitistä ja ensikosketuksesta katukisoihin, oli aivan helvetin siistiä. Ardrenaliini virtas verissä ja tuli ajettua täysii. Suunnistustaidot tosin oli vaan vähän puutteelliset (vitun espoon landepaukut) :slight_smile: Ens kerralla kunnon kartta mukaan, jossa on katuhakemisto ja reitin suunnittelu ennen ajoa.