Fiksipihvi

En oikein tiedä, että jaksaako tähän kommentoida mitään. Luulin että kaikki oli taas hyvillä mielin ja tunteet tasattuina, mutta taisin olettaa väärin.

Skenesotiminen vaan on niin väsynyttä ja last season. Toivoisin kovasti että jätetään ne sotimiset joidenkin muiden foorumeiden riesaksi ja pidettäis tää paikka niinku chill zonena. Kaikki tulee toimeen keskenään ja välillä lentää rasvainen hetula. Silleen että kaikilla olisi voimansiirron tyypistä, ammattinimikkeestä ja vakaumuksesta riippumatta hyvä fiilis. Aight?

Eppu, täällä etenkään on varmaan turha jatkaa tätä keskustelua kun kaikki osapuolet ja osallistujat eivät kuitenkaan ole läsnä, ainakaan mun käsittääkseni. Plus kukaan ei varmaan edelleenkään tiedä mistä/ketkä/missä/miksi/mitä oli homman nimi lopulta?

Tokihan minäkin olin jotenkin blogini kanssa sotkettuna mukaan kuvioon mutta Kumiluodin avajaisista jäi ihan hyvät vibat päälle. Rauhaa, rakkautta ja ratarunkoja vaan kaikille.

Word! Pidetään meno rauhallisena, grilli kuumana, nautitaan kesästä ja ajetaan välillä pyörällä.

joo.

mää vaan laitoin sille mobiheebolle naamakirjan kautta viestiä, mut sieltäkäsin ei halunnut vastailla. Sit ajattelin ett blaablaablaa ja et kun “niiden toisten” sivuilla aina käännetään kaikki ni ehkä täällä olisi “rakentavaa” keskustelua.

mut kaikki on ok. tyypit on ilmeisesti käyneet esittäytymässä paikallisille fiksikeisareille ja ilmeisen hyvässä hengessä. taisin ottaa vähän turhan hlökohtaisesti sen “pöhkön joka on…”

Mitäs jos on kovempi kun teräs? Tai kaikki cp-hellsinkiläiset yhteensä?

Mä nimittäin olen, ja mun EI tarvitse nöyrtyä hikisten lähettien paskoille läpille. MUN ei tarvitse myöskään sietää jotain skenekeskustelua. Jos mun frendit haluaa perustaa Helsingin siisteimmän fixikaupan, niin ne saa sen tehdä, ilman kenenkään uhkailuja mun aerokiekon pinnojen löysyttämisestä.

Uula tulee kohta saksasta ja ajaa 7-kerroksisella fixi-tall-bikellä teidän kaikkien köyhien yli. Imekää sitä

meneekö tää nyt sitten niin että herra moppiviiksival/MOB liekittää viikon välein näitä mystisiä viestejään vuorotellen eri foorumeille? vai onko tämä kuitenkin tulkittava huumoriksi vaiko peräti kumiluodin harkituksi markkinointistrategiaksi?

niin kuin moni jo totesi yllä, otetaan vaan kaikki täällä ihan iisisti, diggaillaan fillareita kaikilla herkuilla ja moikataan toisiamme kadulla. näin ainakin itse pyrin tekemään.

… tai sitten ne jotka kokee että heillä todellakin on jotain biiffiä liittyen johonkin mitä täällä ei oikein ymmärretä tapaavat keskenään todellisessa maailmassa ja selvittävät välinsä herramiesmäisellä tavalla.

aah

jussi - 2 hours ago » ... tai sitten ne jotka kokee että heillä todellakin on jotain biiffiä liittyen johonkin mitä täällä ei oikein ymmärretä tapaavat keskenään todellisessa maailmassa ja selvittävät välinsä herramiesmäisellä tavalla.

http://collection.aucklandartgallery.govt.nz/collection/images/display/M1982/M1982_1_2_145.jpg

tai

http://cache.daylife.com/imageserve/0519a8k4XfacY/610x.jpg

tai:
http://www.askart.com/AskART/photos/CLA1172001/102.jpg

Kannatetaan.

Tai miten olisi ihan vaan:

eki - 1 minute ago » Tai miten olisi ihan vaan: http://www.sciam.com/media/inline/439863EB-E7F2-99DF-3FE0A7665EBFA7A3_1.gif
ihan kohta...

Vähän kurjaa ettei moppisnoukkastarbusta edelleenkään ole muuhun kuin isoihin sanoihin. taitaa biiffit jäädä tänne internetin ihmeelliseen maailmaan.

Olisipa kyllä mukavaa ilta vaikka roomalaisen sirkuksen hengessä. Hämeentien bussit vs pillifarkkuhipsterit, viidennen linjan risteyksessä.

noh… kaikkihan sen tietää et taitaisi bussit mennä basaks, eikä pääsis köyhät julkisenliikenteenkäyttäjät perille, sen verran kovia tuntuu olevan nuo mobit ja frendit

Mitä ihmettä???

moppiviiksivallu - 12 hours ago » Mitäs jos on kovempi kun teräs? Tai kaikki cp-hellsinkiläiset yhteensä? Mä nimittäin olen, ja mun EI tarvitse nöyrtyä hikisten lähettien paskoille läpille. MUN ei tarvitse myöskään sietää jotain skenekeskustelua.
Err... olenko nyt ymmärtänyt oikein, että tämä moppiviiksivallu=aurokiekkomies=kumiluotikauppias?

Missasin kai jotain kun olin reissussa, mkä tää beeffi oikein on?

…tai no ei mua pihvit kiinnosta kun oon vege. Mob (sikälimikäli on sama Mob jonka tiedän) on ihan reilu tyyppi. Ja Eppu on ihan reilu tyyppi. Ja mä kannan edelleen rahani mieluiten JK-Shopiin Kimmolle tai Pyörähuoltoon Okkalle.

peace not peas.


-Henry.

Err... olenko nyt ymmärtänyt oikein, että tämä moppiviiksivallu=aurokiekkomies=kumiluotikauppias?
bc hellsingin foorumin mob on ilmeisesti kumiluodin kauppiaan kaveri, ja ilmeisesti myös se jonka aerokiekkoa tälläkin foorumilla on ihailtu. Tän foorumin moppiviiksivallu voi sitten olla ihan kuka vaan trolli (jolloin toi on muuten uskomattoman paska läppä), tai sitten sama jätkä. Oli miten oli, en ainakaan usko että kukaan sanoo "olen kovempi kuin teräs ja kaikki cp-hellsinkiläiset yhteensä" kovin tosissaan.

Netissä on vaan välillä vähän vaikea bongata, mikä on heitetty tosissaan ja mikä ei, kun ei näe ironista virnistystä. Sen takia tää väsynyt läppä voitais mun mielestä lopettaa, ihan oikeesti. Mä haluisin jatkossakin käydä lähettijengin jutuissa joita julkisella foorumilla mainostetaan, tän foorumin jutuissa, kaikissa hyvissä fillarikaupoissa ja hengata muiden fillarilla ajavien kanssa, ilman että tulee jotain paskaa siitä kuka kuuluu mihinkin “skeneen” ja kuka on kenenkin kaveri. Siis oikeesti, kun kaikesta tästä ei vaan voi ottaa selvää mikä on ollut läppää ja mikä ei. Että voisko nyt lopettaa tän paskanjauhannan.

Joo, sitä minäkin ihmettelin. Kaikki oli mukavan rauhallista, ennen aerokiekko/kumiluoti-episodia. Oli tosissaan tai ei, niin ei tämä ainakaan kovin järkevää viestintää liiketoiminnan kannalta. Ei nämä ympyrät suomessa nyt niin isot ole, että täällä olisi varaa lähteä rakentamaan kuppikuntia.