Fiksikulttuurin kasvu ja kehitys

Jii - 11:09, 26.4.2012 » Ehkä meidän "skene" on niin pieni ettei kenelläkään ole intressiä jättää osallistumatta kaikkeen jotta saataisiin ns riittävä dokumentointi. Mut mitäpä mä mistään tiiän.
Saatat yllättyä. John_Amunét: tuu tänne nyt jutskaamaan.
Jii - 11:09, 26.4.2012 » Koskaan ei ole ollut helpompaa kuulua "sisäpiiriin". Riittää että lähtee ulos ja osallistuu, enemmän tai vähemmän.
Näin. Sen jälkeen voi sitten vapaasti itse muodostaa oman mielikuvansa "skenestä" ja "sisäpiiristä".

ikään kuin tässä vielä vois johonkin osallistua ilman, että joutuu dokumentille.

jussi - 11:33, 26.4.2012 »
Jii - 11:09, 26.4.2012 » Koskaan ei ole ollut helpompaa kuulua "sisäpiiriin". Riittää että lähtee ulos ja osallistuu, enemmän tai vähemmän.
Näin. Sen jälkeen voi sitten vapaasti itse muodostaa oman mielikuvansa "skenestä" ja "sisäpiiristä".
Kiitos kutsusta. Tulen mielelläni.

John Amunetin blogista löytyy kuvia esim fiksikeskareilta, koska hän tykkää dokumentoida mukavia juttuja ja osallistuu tapahtumiin omasta vapaasta tahdostaan.

mistä te/me tiedätte/tiedetään miten paljon jotkut ajavat? ja ajavat ja vaikka vähän kuvaavatkin samalla?

täällä ei kukaan määrittele mikä on skene, missä se sijaitsee ja miten siihen pitää osallistua. minä ainakin tiedän useamman pääasiassa kiinteillä fiilistelevän (löyhän) porukan, jotka tekevät suunnilleen sitä mitä keskareillakin yms. tehdään.

e. yleisenä kommenttina luettuani koko puinnin alkaen toisesta ketjusta.

Skene on sosiaalinen konstruktio.

RTZ - 12:08, 26.4.2012 » Skene on sosiaalinen konstruktio.
Todellisuuksia rakennetaan, merkityksiä luodaan, jännästi pyöristä puhutaan.

Pitänee sitten dokumentoida fiksikesä 2012, kun on muutenkin tullut harrastettua tota fotografeerausta.

Minne järkkäri ajon ajaksi?

^ Gorillalla saa ihmeitä aikaan

Kuvat tuskaisesta ilmeestä, kun runttaan salpausselän mäkeä ylöspäin 48/18 välityksillä kiinnosta.

tnts - 11:58, 26.4.2012 » John Amunetin blogista löytyy kuvia esim fiksikeskareilta, koska hän tykkää dokumentoida mukavia juttuja ja osallistuu tapahtumiin omasta vapaasta tahdostaan.
Täsmällisesti mun pointti myös.
kid_scientifik - 12:07, 26.4.2012 » mistä te/me tiedätte/tiedetään miten paljon jotkut [i]ajavat[/i]? ja [i]ajavat[/i] ja vaikka vähän kuvaavatkin samalla? täällä ei kukaan määrittele mikä on skene, missä se sijaitsee ja miten siihen pitää osallistua. minä ainakin tiedän useamman pääasiassa kiinteillä fiilistelevän (löyhän) porukan, jotka tekevät suunnilleen sitä mitä keskareillakin yms. tehdään.
Kiitos. Kiteytit hyvin ajatukseni. Kukin tekee tahollaan, mitä mielekkääksi kokee ja minkä muilta tekemisiltään kerkeää. e: Siksi on hyvä, että suhtaudutaan toisiemme tekemisiin jos ei positiivisesti, niin ainakin rakentavasti. Meitä on moneen junaan, mutta kaikki varmaan tykkäävät pyöräillä.

Kyllä täältä nimenomaan löytyy intoa ja kiinnostuneita ja suunnitelmissa olisi alkaa kunnolla dokumentoimaan näitä juttuja sen takia koska vaan kiinnostaa. Ei siksi että maailmalle pitää jotain näyttää jne jne. vaan koska itse fiilistelen ja oon aina fiilistellyt fillarikulttuuria ja kaikkea mitä siihen kuuluu.
Valitettavasti elämässä on eväät rajatut ja ilman sponsseja toi videon teko jää vähäiseksi koska jokainen laadukas pätkä vetää niitä työtunteja kuitenkin sen verran paljon ettei niitä ihan joka päivä tehdä.

Omana unelmana olisi kuitenkin päästä kuvailemaan tänä kesänä näitä pätkiä aivan eri tasolla kun aikaisemmin ja Winters Edge oli vain alkua sille mitä on suunnitelmissa. Viikko sitten myin auton ja elektroniikkaa pois vain että saisin enemmän kalustoa jolla toteuttaa näitä juttuja… Good Things coming.

ELI. Jos sinulla tai ystävälläsi on jotain todella mielenkiintoista, jotain jonka haluaisit dokumentoida, jotain joka ansaitsee mielestäsi näkyä maailmalla tai jotain josta vain oot aivan liian fiiliksissä ollaksesi siitä hiljaa ja jos se liittyy pyöräilyyn niin olkaa yhteyksissä.

Kuvaaja palveluksessanne: ineverstoppedlooking (miukumauku) gmail (piste) com

Mulla on kanssa isoja suunnitelmia et aion tehdä kaikenlaista jossain vaiheessa tai sit joku muu tekee mut kunhan joku tekee. HARDEN THE FUCK UP!

“Max Lewis, founder of Tokyo Fixed in Soho, said some hardcore fixed gear riders had become “devout roadies” and were even partial to wearing lycra if the occasion required it.”

Hauskaa luettavaa muutenkin. Monissa meistäkin saattaa asua tietämättämme piilosuccistelija… :wink:

tässä sitä ollaan.

tnts - 20:19, 10.2.2014 » [tässä sitä ollaan.](https://www.yksivaihde.net/old/19452)
Pyöräily kiinnosta selkeästi.

Hihhihi.
Yksvaihteisella silti.