Fiksikeskarit

Ei millään pahalla Negaatio mutta onhan toi sun narina vähän vajakkia. Ja on foorumilla muitakin sankareita joita jostain syystä näyttää kovasti harmittavan, ettei ns. keskarijengiä täällä Helsingissä juurikaan (enää) kiinnosta Jakartan leikkiminen ja katuratapyörien speksaaminen. Toisten harrastus on edennyt erilaiseen vaiheeseen kuin toisten ja samasta syystä lenkit sovitaan nykyään yleensä muualla kuin täällä julkisesti.

Luulisi muutenkin nyt jo tulleen kaikille selväksi, että keskarit ovat olleet jo pitkään ensisijaisesti baarissa seurustelua. Paitsi silloin kun on ollut keskaricup-ajot, Sipoo RAIDÔja, maastolenkkejä keskuspuistossa, keskuspuistoällärit, krossia Viikissä ja mitä näitä nyt on ollut. En tosin muista nähneeni jäbää mukana missään edellisistä.

Mutta voihan sitä ajaa näinkin:
http://statigr.am/startrackcycle

http://distilleryimage2.s3.amazonaws.com/f147e4621dba11e2ab4322000a1d0377_7.jpg

siitä nyt en ota itteeni jos mun hassutteluhalut ja tyhmäajamiset on sun mielestä jo niin nähty ja koettu, joten järkeile siellä ihan mieles kyllyydestä. Ehkä meitä harmittaa se, kun olemme niin monta vuotta jäljessä tässä harrastuksessa.

En ole käynyt aikoihin maltsun jättärillä, ja ajattelin et et gangstalla se olis hauska ajaa alas (ja tähän varmaan vastaat että mene sitten ja aja, niin varmaan teenkin). Kuka tässä mistään jakartasta tai katuratapyöristä on puhunut? Ehdotin pooloa ja maastopelleilyä, joka varmaankin olis mielekästä fgfs vehkeillä. Ymmärrän toki hyvin et kaveriporukalla on mukavaa istua iltaa baarissa.

töissä vieläkin. en kerkee kuudeksi velolle. laittakaa viestiä, et minne meette, niin liityn völjyyn.

Ei myöskään kerkeä ainakaan kuudeksi. Ilmoitusta minne niin saattaa tulla muitakin mukaan.

yhet on varmaan aikaisintaan 18.30 aikaan Varystelakâssa.

Tai siis mä ja kim… soittakaa kimpalle mieluummin sitten.

Näyttäis siltä, et oon ikuisesti postissa.

missä keskarit?

Velolta lähti porukka sinne mäelle ja toinen porukka on varustelekassa.

Britanniaan

lolkarit
pitäkää hauskaa.

jaa ne siis olikin sit jättärille. Luulin et se idea kuopattiin siinä kun toi yks skenejeesus pamahti paikalle dumaa ja lannistaa. Oisin tullut jos olisin tiennyt et ihan oikeesti ajetaan eikä ensisijasesti seurustella baarissa. Liikuntafiilis kun oli, menin sit muualle suorittaa. Toivottavasti valoa riitti.

ain ei voi voittaa.
pitäiskö meiän negis ruveta pitää new generaation miittejä, kun noi muut on jo niin vanhoi. Ja ne kaikki muutenkin vaan crossaa tai maastottaa. Vaihdepyörillä tai jtn.
no ei, on nekin ihan kivoja.

Ajetaan mekin Turun innoittamana sitten ensi keskareilla speedwayta. Mulla on pariin fillariin sinkulakiekot.

Speedway is the new black cyclocross

Onko speedwayt huomenna? Mihinä?

Mua kiinnostais kaljanjuonti

jos spiidveit ni 26" sinkulakiekko kiinnostaa. Heh, hauska juttu hain tossa kans yhden sinkulakiekon talviprojektiin mut junasta astuessa kompastuin sen päälle ja nyt se on vino, heh heh!

Mulla on edelleen kaksi sinkulakiekkoa. Missä ajetaan, pimeähän tuolla tulee aikaisin, mutta valaistulla kentällä toimisi.

Larun hiekkaurheilukenttä, niin määkin tuun ihmetteleen menoa. En ole tosin varma onko (mihin asti) valaistu.