Fiksikeskarit

saiks u-munkissa räiskälettä? mulla on silloin varmasti nälkä.

OT: Blini, jos letut kiinnostelee:

tnts - 10:49, 17.10.2012 » mitäs muut, jotka ei ole menossa/tulossa fiksikeskareille, on ajatelleet tänään tehdä?
Ajattelin mennä krossilenkille.

nvm

tnts - 0:46, 17.10.2012 » Oisko tapaaminen ruoholahdessa, kruisit larun kautta otaniemeen ja saaria pitkin ukkomunkkiin?
lähtö ruoholahden torilta eli siitä pub amsterdamin ja kanavan välistä klo 18:00.

mitäs huomenna? oliko santulla joku kisailuajatus?

En mä ole ehtinyt tarkemmin miettiä. Voi olla, että ei mulla ole huomenna edes aikaa lähteä keskareille.

ok. keksitään sit jotain muuta, mitä?

^Siideriä ja pyöriä lastenistuimilla?

pasilan lidlistä muuten taas saa sitä yhtä tosi kuivaa ja rapsakkaa ranskalaista perussiideriä 3,90e 0,75L pullo. On hinta/laatu kohdillaa.

ja asiaan, joku ajojuttu kyl kiinnostais. Tai pooloa ledeillä + fosforipallo? Jonnekin ja takas?

edit: turussa jengi ajaa ja hki maastopyörillään ja speksataan pyöriä lastenistuimilla?

Negis, sä voit ihan hyvin itse ehdottaa aktiviteettia. Mä lähden maastoon jos on keliä/ei tule järkeviä ehdotuksia.

pitäiskö ajaa?

ajaa mitä

negaatio - 23:23, 23.10.2012 » edit: turussa jengi ajaa ja hki maastopyörillään ja speksataan pyöriä lastenistuimilla?
Turkuun muuttaminen on aina varteenotettava vaihtoehto.

konkeli mä ehdotin sekä pooloa ledeillä että ajolenkkiä. Ajon kohteeksi käy esim vaikka maltsun täyttömäki ylös ja sieltä takas alas.

en vaan tiedä yhtään mitä te yleensä teette niin ei mulla ole hajuakaan onko nää nyt hirveän hyviä ehdotuksia.

No tulihan se suora ehdotus sieltä. Ei kaikkea tarvitse komiteoissa päättää. Kun ehdottaa jotain, niin se ehkä uppoaakin.

Ja tekemisestä on aika hyvää esimerkkiä tässä threadissa 111 sivun verran.

aikoinaan yksi ajoi ympyrää ja “temppuili” ja muut vittuili ja joi kaljaa.

mistä startti?

velolta.

ok. 18:00.