Fiksi pöllitty kalliossa

mun fiksi pöllittiin kotioven edestä kalliossa, keskellä päivää. se oli tolpassa kiinni ja aika hyvällä lukolla. kahta samanlaista ei varmasti ole. tunteella kasattu ja itse maalattu joten ilmoitelkaa jos näkyy… kuvasta poiketen keltaiset gripit ja musta satula.

kuva kadonneesta

Hei mistä kohti tää hävis? Joskus puol kasin jälkeen tänään näin kun joku kolmikko nosti jotain fillaria (en oo nyt 100-varma et olis ollu toi, mutta musta pohjaväri kuitenki) Palman edestä Kumiluodille päin yli Flemarin.

Olin sen verran kaukana etten kyl nähny ketä olivat, mut joku hattupäinen näytti ihan joltain 'luodin puodilla hengailevalta kaverilta, niin en sit sen tarkemmin hämmästellyt.

Toivottavasti löytyy.

Edit: palma, pulmu, whadever.

Noin 20:30 aikoihin snadisti Folke Westin näköinen äijä sinisessä flanellipaidassa ajeli hesaria pitkin kohti oopperaa mitä ilmeisimmin kyseisellä pyörällä. Katselin Kuikan terassilta kun kyseinen kaveri meni ohi ja mieleen kyllä tuli, että fillari ei tainnut olla oma.

http://www.picamatic.com/show/2009/06/11/01/16/3950587_604x453.jpg

pyörä hävisi harjutorilta välillä 18.30-20, joten tuo kuvaus folke westin näköisestä jäbästä mun pyörän päällä voi hyvinkin pitää paikkansa. jos mä saan sen apinan kiinni, niin tulee tupenrapinat. pyörä on kumiluodissa kasattu, ilmoitin sinnekin että se hävisi. kiitos vinkeistä!

milloin voi tilata folke west stole my fixie T-paitoja ?

t. pilkullinen olis kiva

Jarrukahvassa pitäisi olla vaijerin irrotukselle joku kätevä pikalukko. Olisi tässäkin tapauksessa tullut Hesarin alamäki sitten pienoisena yllätyksenä.

Eiköhän noi nipat ole aiemminkin ajelleet fillareilla joissa takanapa syystä tai toisesta ei toimi kunnolla, ei se jarruton fiksi NIIN vaikea ole ajaa.

Toivottavasti Folke-setä löytyy.

oopa - 6:09, 11.6.2009 » Jarrukahvassa pitäisi olla vaijerin irrotukselle joku kätevä pikalukko. Olisi tässäkin tapauksessa tullut Hesarin alamäki sitten pienoisena yllätyksenä.
Onhan noissa maantiejarruissa se vapautusvipu että saa renkaan irti irroittamatta jarruvaijeria, tosin ei sitten pare itse unohtaa että moinen on auki kun lähtee ajamaan.
isoratas - 6:13, 11.6.2009 » milloin voi tilata folke west stole my fixie T-paitoja ? t. pilkullinen olis kiva
LMAO

Kiinnostaa mikä oli “aika hyvällä lukolla” ja millasessa tolpassa oli kiinni?

markkuj - 7:11, 11.6.2009 » Kiinnostaa mikä oli "aika hyvällä lukolla" ja millasessa tolpassa oli kiinni?
Samma här.

Irtinostettavista liikennemerkeistä kun Kalliossa lähtee paskempikin pyörä alta aikayksikön.

Ihan vaan että roiston tuntomerkit jäisivät kaikille mieleen:

http://www.jovenfideldoc.com/image/west.jpg



http://www.sotunki.edu.vantaa.fi/historia/04-05/maailman_ympari/maailman_ympari4_html_m28f2a477.jpg

Sori.

Anna, oletko laittanut ilmoituksen myös Helsinki Massiveen, lähetit näkee kaupungilla enemmän kuin me jotka nökötetään toimistoissa sisällä koko päivän.

Meniks tää nyt sikailuks?

Meni.

Tässä, olkaa hyvät:

On se kun enää ei fauberkaan estä varkauksia. Tässä poliisin ohjeet pyörävarkauksien varalle.

Eniveis, muakin kiinnostais ihan oikeasti se, miten toi filo oli lukittu. Ei vittuilun, jälkiviisastelun tai besserwisseröinnin takia, vaan siksi, että saatais dokumentoitua sellaiset lukitustavat, jotka eivät estä fillarin rullatuksi tulemista.

up. folke westii pataan jos näkyy.

moi ja kiitos kaikille valppaille ja kiinnostuneille,

pyörä oli vaijerilla kiinni, sellaisella ns. hyvällä vaijerilla, minkä pitäisi vain vääntyillä pihtien alla eikä katketa, ja parina vaijerille oli clasun munalukko, jonka turvaluokitusta en nyt muista. ei kuitenkaan mikään pilipali-lukko, vaan varustettuna aika jykevällä karkaistua terästä olevalla sangalla. ja tolppa oli sellainen puun ympärillä oleva, kaksi putkea maahan upotettuna, yläosa u:n muotoinen, joten ei sitä nostamalla ole pois saatu. ilmeisesti se munalukko on saatu rikki, ihmettelen vaan kuinka hiljaa ja nopeasti. ja jos se tyyppi oikeasti ajoi sen hesaria pitkin pois, niin sillä oli repussa mukana jotkut helvetin isot voimapihdit tai muut työkalut.

täytyy laittaa viestiä massiveen myös, kiitos vinkistä!

Munalukko lähtee vasaralla auki jos sen saa tuettua johonki. Vanhat abloyt lähtee pienelläki napautuksella eikä niitten rakenteet kauheesti oo päässy muuttumaan.