Fiksailua Turussa

Turku - salo - turku 14.4.?

mikä siinä salossa kiinnostaa :smiley:

Salo on Turulle mitä Porvoo Hesalle.

asia selvä.

tmar - 10:52, 2.3.2018 » Salo on Turulle mitä Porvoo Hesalle.
:D :D :D Mitä vittua Tatu!?

Pikku perjantai roastit piti pistää :wink: ;).

Tarkoitin siis helsingfors-borgoux-helsingfors -varjotapahtumaa joka viime vuonna piti ajaa Saloon mutta muistaakseni kyseisenä päivänä satoi lunta.

Pitäskö sun vähentää laittomien huumeitten käyttöä hei

Teen tapahtuman kun pääsen kouluun tietokoneen ääreen

Kyllä hlökoht oon enempi mieltä, että Porvoo-verrokin pitäis suuntautua Vakka-Suomeen tai Satakuntaan. U:gi/Rauma 7" riippuen ajohaluista

Tästä muistaakseni keskusteltiin viime kevättalvena ja tapahtuman matalasta kynnyksestä johtuen Salo oli paras vaihtoehto.

U:gi ois kova. 192 on kai aika paska mut kyl tuol on muita vaihtoehtoja.

Vois ajaa semmosen 200 km ugiin kyl? Jos saloon kännissä, läpäl, fixil.

Tku-Ugi 75km pääosin pikkuteitä, tosin valitettavasti päällystettyjä esim. näin.

Tää ei siis oo suora kannanotto siihen, etteikö Saloon pyöräily vois olla ihan kivaa, kunhan nyt vain piruuttani toin esille mielestäni jännemmän vaihtoehdon.

huomenillalla kuulemma daily news muodissa

Vois tulla kattomaan.

Pistä Roope joku viesti! O45 247 13O5

Onko väki lähdössä fillareilla yv-synttäreille?
Itse suunnittelin lähteväni pe-aamuna hissukseen ajelemaan, ajoseura kiinnostaisi.

Timo H - 13:29, 18.5.2018 » Onko väki lähdössä fillareilla yv-synttäreille? Itse suunnittelin lähteväni pe-aamuna hissukseen ajelemaan, ajoseura kiinnostaisi.
Ööö..tota, monelta sää aattelit niinku startata? ;)

Olen lähös. Junailutopicissa lissäää

12.6. olis tarjolla kortteliajia eli criterium kisaa Artukaisissa Messukeskuksen pihalla. Vaihdepyörälähtö klo 18 pintaan, fixed gear lähtö seiskalta jos on kuskeja