Fiksailua Turussa

Heipähei,

tänään olisi iltapäivällä tarkoitus vähän kruisailla Turussa ja kokeilla samalla kynäkameran toimintaa. Jos kiinnostaa niin voisi nähdä tuomiokirkon edessä vaikka 17.30.

No perhana. Vähän huonosti sopii tänään, mutta jos tämä otetaan tavaksi, niin tulevat maanantait passaa kyllä.

Kurvasin tuomiokirkon kautta, mutta hiljaista oli. Ainoa kiinnostuneen näköinen oli Uudenmaankadun jäätelökioskin nurkalla värjötellyt fillaripoliisi. Pikkupojat sitä kiusasi, niin ei nähnyt että ajelin jarrutta.

Ehkäpä ensi maanantaina?

Joo, sori. Tultiin seitsemän minuuttia myöhässä. Kameran säädössä meni hieman aikaa luultua kauemmin. Ensi maanantai voisi olla jees. Tai jopa aikaisemmin.

G’damn, hieman myöhään näköjään tätä lukemassa. Ensi maanantaina mukana. Tai miksei tässä viikollakin voisi kruisailla joku ilta?

Torstaina illalla vois olla poutasäätä (ilmatieteenlaitos)

Joo, torstai-iltapäivä sopii mulle. Jos keli passaa niin jalkaa toisen eteen vaan (ja välillä taaksepäin).

Riippuen säätilasta ja työelämän velvoitteista torstaina saattaisi meikäläinenkin ehtiä mukaan, jotain alustavaa aikataulun poikasta?

Törstai taitaa olla ihan hyvä päivä. Miten jengi pääsisi paikalle? Mä vapaalla joskus 16:45 →

Miten olisi 16:45 Pinellan edestä? Vaihtoehtoisia aikoja/paikkoja? Voisi toki ottaa jonkun toisen pysähdyksen jossain vaiheessa jos joku pääsee vasta myöhemmin liittymään joukkoon…

Cruisin’ Turku

Joo, sopii mulle.

sopii.

Myös mulle aikataulu sopii.

Sweet! Ryhmää koossa.

Pitääkö ottaa joku kakkoslähtö jossain kohtaa jos joku tulee myöhemmin?

Peterin kanssa oli puhetta, että lähdettäisiin huomenna retkelle Naantalin taakse.

Aamupäivällä joskus kymmenen maissa ajateltiin lähteä. Kiinostaako muita?

Mä voisin lähteä palan matkaa mukaan ja poiketa vaikka Wanhalla Kaivohuoneella aamukahvilla. Jos voit laittaa tekstarilla infoa ajasta o5o3516164. Vaikka torilta?

Kahdeksan kuntaa tuli kierrettyä ja Googlemapsin mukaan kilsoja kertyi noin 85. Aikaa meni kokonaisuudessaan kuusi ja puoli tuntia mukaan lukien kaksi kahvitaukoa sekä yksi kauppareissu.

Leppoisaa ja mukavaa ajelua. Numeroista lukematta enemmän fiilistelyä kuin urheilua tällä kertaa.

Oisko sitte torstaina taas sama aika ja paikka ku viime viikolla?
Nyt voisi käydä vaikka siellä velollakin pari kierrosta kisaamassa…

Siirryn muuten sanoista tekoihin, eli Hubjubista on lähössä kamaa tilaukseen tod.näk. ens viikolla, eli jos on halukkaita samaan pakettiin, niin ilmotelkaahan. Rahdit on about 15-20GBP, eli noita voidaan jakaa sopivassa suhteessa.

Mä en pääse paikalle nyt torstaina, vaikka tekis mieli laittaa kippurat kiinni, virittää välityksiä ja heittää pari kierrosta velolla.

Mulle iski maanantaina paha flunssa päälle. Yritän nyt parannella sitä pois, jotta pääsisi lauantaina ajamaan.