Etsitään: stemmiä, tankoa, tolppaa, kahvaa...

Tarviin palikoita fillarinkasausprojektiin. Värin pitäisi olla kirkas ja kunto mahdollisimman hyvä, koska runko & suurin osa jo hankituista osista on uusia tai melkein uusia.

  • Stemmi 1" kierrehaarukalle. Alle 10cm olisi pop.

  • Satulatolppa 27.2mm (nyt olen saanut tarkistettua, että se on kuin onkin se oikea koko). (löytyi)

  • Bullhorn- tai riser-tanko (ensinmainittu löytyi, jälkimmäistä voi vielä tarjota jos ylimääräinen löytyy).

  • Vasemman käden jarrukahva (tässä huomioidaan myös muut värit).

Tarjousten lisäksi olen kiitollinen vinkeistä, missä Helsingin fillariliikkeissä näitä kaivattuja osia voisi olla heti saatavana hyllytavarana. Muilta mailta tilaaminen onnistuu toki, mutta koitan nyt ensin kalastella paikallisesti.

Jos sulla on 26.8 tolppa, niin vaihdan sen mielelläni 27.2seen. Tai ostan sen sulta pois kuleksimasta jos on ees etäisesti hyvässä kunnossa. Uuden riserin löydät halvimalla biltemasta ja molempia löytyy käytettynä läjittäin Kyläsaaren uusix- verstaalta. Kirkkaita cc/bemaksi kahvoja varmaan pyörii vähän vähemmän stadissa, musta bemaksikaffa mulla saattaa olla sulle myydä. Stemmikin multa varmaan löytyis, mutta se on jotain SR perus bulkkikamaa, samanlaisen löytänet Kyläsaarestakin pienellä tonkimisella. Sitten vaan metallinkiillotustahnalla uuteen loistoon.

Kannattaa myös huomioida, että tolppa voi olla kooltaan 27.0mm.

Basti,
se 26.8mm tolppa kuuluu mun vanhaan pyörään, eikä siten ole kaupan valitettavasti. Mä vaan tsekkasin sillä, miten se sopii uuteen runkoon tietääkseni minkä kokoista alan etsiä.

Kiitos muista vinkeistä.

Konkeli,
joo se on riskinä tässä, ja pitää nyt lähiaikoina yrittää selvittää vähän tarkemmin Se Oikea koko.

ei ole kirkas mutta tollanen tolppa ois mittausvirheen ansiosta joutavana.

Nyt muuten sain testattua, että satulaputki syö 27.2mm tolppaa.

http://www.chainreactioncycles.com/Images/Models/Full/26984.jpg
Kelpaisko sulle tollanen (40cm)?