ENTINEN Yksivaihde Twitter

jahas täällähän ammusk…

[KÄYTTÄJÄ “FF” SAI OSUMAN JOUDUTTUAAN RISTITULEEN JA ON POISTETTU REKISTERISTÄ]

ai saaketi. maahanmuuttokriitikot vallanneet yksivaihde.netin?

“En ole rasisti mutta…”
…kuitenkin jossain määrin muukalaispelkoinen? Se on ihan ihmisluonteelle ominaista, sen voi opetella tiedostamaan itsestään ja siltä pohjalta funtsia juttuja ehkä taas vähän fiksummin.

geoidi - 13:39, 28.8.2016 » ai saaketi. maahanmuuttokriitikot vallanneet yksivaihde.netin?
Palstan periaate on, että täällä saa laukoa ihan mitä tahansa, kunhan kestää löylyt.
geoidi - 13:39, 28.8.2016 » ai saaketi. maahanmuuttokriitikot vallanneet yksivaihde.netin?
ein volk, ein reich, ein gang

Ihmisrodut vaa valtailee kahviloita ja mä katon topgearia youtubesta

Ei ole ihmisrotuja. Onneksi on kahvia.

parempitommi - 13:17, 28.8.2016 » Yhyy :-( sori mut mä en tiennyt et tää on myös joku suvakit.net.
HEVOSEN KYRPÄ *10000000000

mode-edit

Niin, jos sanam vapauden nimissä julistaa, niin kannattaa varautua siihen, että joku voi siihen vastata. Eikä sillä, ei kukaan estä ottamasta ipareita siitä, että joku vastaa, ei ole samaa mieltä tai jopa kritisoi sanomisiasi.

Ps. rasistiset jutut ovat tyhmiä

T. yks suvakki -82

Tuossa nappi, jos alkaa twitterin savu tuntumaan liian sakeelta. Ja Tonmi vois jonkun asiafiltterin hankkia.

Ei ole ihmisrotuja, mutta suomalaiset poikkeavat eurooppalaisista roduista vai mikä tää viimeisin etnokohu-uutinen oli. Noei, roduilla on niin ikävä klangi ja ei se termi ole ihmisryhmistä puhuessa biologisesti eksakti, niin täytyis puhua Cavalli-Sforzan suurklustereista. Ja nämä geneettiset asiat ovat ihan eri juttu kuin joku aikuisjoukko ahdistelemassa yläasteikäisiä tyttöjä.

asb - 23:48, 22.1.2016 » Jaa että "creepy guy" tarjonnu käyntikorttia mun lapselle junassa... olinki odottanu tätä aikaa vanhemmuudessa.
Haluuko joku arvailla jotain ihonvärejä tms?

Oon nähny ja omakohtaisesti kokenut niin paljon creeby gyuja, että saattaisin arvata mitä hyvänsä. Sukupuoleksi veikkaan miestä, se on melko turvallinen - joskaan ei ihan aukoton - oletus.

Asbin perään oon lähtenyt ja voin tässä vaiheessa jo sanoa, että tytön isäksi alettua snaijaa muutamia asioita maailmassa vähän paremmin.

Huh ku jännittävä span GP, hyvä Kimi!

Ralli on mun mielestä jotenkin karskia ja hienoo, mutta F1 ihan saatanan tylsää. Ei toimi edes taustameluna.

Siis arvostan kyllä Tommi Mäkistä mut ei ole muuten lähelläkään yhtä päällikkö_äijjä ku Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen.

http://www.japanesesportcars.com/photos/d/24426-1/2000-mitsubishi-lancer-evolution-VI-tommi-makinen-edition.jpg

Jäävät Häkä ja Räkä kakkoseksi!

oon ihan mika häkkisen aukion vieressä, hieno nähtävyys
ja vatanen best

Terveisiä Puuppolan Paholaiselta.

Terveisiä ruotsin-laivalta. Kahen tunnin päästä taikashoww