ENTINEN Yksivaihde Twitter

mohnomishe - 10:16, 28.8.2016 » Joka viikonloppu jossain?
Kova vastaus. Kaakkoissuomen teknopääkaupunki Kotkassa. Tosi hyvä keikka

Jee. Kotka-Loviisa vanhattalot-Kotka retki tänään pöörällä. Vois vetää vittu fixillä.

Stanley kubrick esittää: Oulun tori. Mistä kahvia?

La torrefazione Valkeassa. Älä mee siihen ässämafian kahvilaan.

Sirkus - 12:17, 28.8.2016 » Stanley kubrick esittää: Oulun tori. Mistä kahvia?
Ja sit siin ois se Makia keskellä puistoo. Tahtoo olla erittelemättömän ihmisrodun valtaamia nykyjään suurin osa kahviloista ni ei niissä enää viihdy. No racism mut vituttaa katella ja kuunnella ku vislailevat 15v teineille.

ja ihan kohta mentäneen

nalle wheelroos - 12:46, 28.8.2016 » ja ihan kohta mentäneen
Juu, myrskyjä noussu pienemmästäkin. Syystä ja syyttä. Nyt ois syytä.

Tonni on hieno mies

kaelum - 12:48, 28.8.2016 »
nalle wheelroos - 12:46, 28.8.2016 » ja ihan kohta mentäneen
Juu, myrskyjä noussu pienemmästäkin. Syystä ja syyttä. Nyt ois syytä.
Syytä ja syytä, tottahan tuo on
Sirkus - 12:17, 28.8.2016 » Stanley kubrick esittää: Oulun tori. Mistä kahvia?
Menisin Roosteriin siinä Torikatu-Saaristonkatu kulmassa tahi sinne Valkean mafiaan, se kumpi on torin puolella , onkse justse La sössönsöö... Siis jos haluu jotain muutakö perus-kalenterikahvia tai "nappiautomaattikahvia"

E: jaa olihan se se Puistola Pakkahuoneenkadullaki, sieltäkin saanee parempaa kö perus

^^Et sitte esim muotoillu että vituttaa oleilla paikassa, jossa aikuiset vislailevat teineille, vaan piti pakolaisia alkaa dissata. Liityn asbin opetuslapsiin vai miten se meni

qlt - 13:03, 28.8.2016 » ^^Et sitte esim muotoillu että vituttaa oleilla paikassa, jossa aikuiset vislailevat teineille, vaan piti pakolaisia alkaa dissata. Liityn asbin opetuslapsiin vai miten se meni
En harrasta sensuuria kuten esim. Iltapäivälehdet. Onnea valitsemallesi tielle!
parempitommi - 13:05, 28.8.2016 » Onnea valitsemallesi tielle!
nalle wheelroos - 13:09, 28.8.2016 »
parempitommi - 13:05, 28.8.2016 » Onnea valitsemallesi tielle!
Tää on vähän niinku Venäjä vs Ukraina. Mä vs. abs opetuslapsineen. Oon varmaan se Ukraina.
parempitommi - 13:05, 28.8.2016 » En harrasta sensuuria kuten esim. Iltapäivälehdet. Onnea valitsemallesi tielle!
Oisko syytä? Jäbän jutun taso on nyt kuin jonkun 17v pojanalun, ehkä elämä sit kasvattaa.
DanielBraun - 13:15, 28.8.2016 »
parempitommi - 13:05, 28.8.2016 » En harrasta sensuuria kuten esim. Iltapäivälehdet. Onnea valitsemallesi tielle!
Oisko syytä? Jäbän jutun taso on nyt kuin jonkun 17v pojanalun, ehkä elämä sit kasvattaa.
Yhyy :-( sori mut mä en tiennyt et tää on myös joku suvakit.net.

Yksittäisen mielipiteen ilmaisua en viitsisi hirveästi vastustaa. Eniten kiinnostaisi, kuinka mielipide on muotoutunut ja missä määrin sen sisältämä väittämä vastaa todellisuutta.

Täällähän alkaa olemaan savuinen meno.
Muiden mielipiteiden arvosteleminen on ihan ok mut sit kun alkaa menemään ihan henkilötasolle niin aika hanurista.
Mut täällähän on tapana tarttua kaikkeen negatiiviseen arvosteluun aika tiukasti.

^mielipiteitä saa olla mut kyl mä jättäisin nää rasistiset heitot muualle täältä foorumilta.

Nauraa