ENTINEN Yksivaihde Twitter

50mm syvä ja 25mm kehältä leveällä U-profiililla aika samoissa painoissa. Puhutaan ehkä ellipseistä muutaman kymmenen gramman sisään. Napoina toki novatekkia eli ei mitään hipokamaa ja takana pinnojakin 24 joten pyörivää massaa ehkä snadisti vähemmän mutta merkityksetön ero. Sen sijaan ellipsejä halvempi hinta, standardiosat napojen pinnojen kierteiden suhteen ja cool-faktori tekee noista mallikkaan setin. Nythän hintaa tuli vähemmän kuin osien summa ebaysta. Joillekin mack light navoille kasattuina ois kevyet, mutta tossa kun tuli aeropinnat ym settiä joka muuten äkkiä osina maksaa niin ei auta kitistä

eiks ellipset ole 1,9kg kiekkosetti? Kiinakuitu 24mm syvä n. 1,5 (20 tai 23 leveä V) ja 50mm syvä n. 1,75 (25mm leveä U)

elikkäs ois ehkä tarkempaa kysyä et onko edes mikään kiinakuitukiekko ellipsejä painavampi

ellipset >>>>>>>>>>>>>>>

Hikky - 18:17, 21.4.2016 » Nakit ojossa aina mukana Sweet
TYÄMIÄS-ÄIÄ!! Ps.komponenttikirppiksellä mut olin niin kade pullotelineestä minkä käsissäsi näin niin jäin murjottaa

^Tyä_pride never_die

Olisit ny hyvä mies tullu moikkaan :(((

Taidan huomenna riipasta kovan kännin.

Priroserns o f the freeway…

eeeeeegou :smiley:
freeeeeee wayeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy!!!

refugeee of the road ja strange boy

negaatio - 22:17, 21.4.2016 » elikkäs ois ehkä tarkempaa kysyä et onko edes mikään kiinakuitukiekko ellipsejä painavampi ellipset >>>>>>>>>>>>>>>
Ainaki noi meille tulleet on about saman painoset. Etunen oli just alta 900g
josbanse - 21:24, 21.4.2016 » Ei tässä mitään alottelijoita olla ;) kiitos huolenpidosta jos vaikka olisi virhe sattunut!
Frankton - 7:30, 22.4.2016 »
josbanse - 21:24, 21.4.2016 » Ei tässä mitään alottelijoita olla ;) kiitos huolenpidosta jos vaikka olisi virhe sattunut!
Turha lainaus. Halusin ilmaista, etten itse tietenkään tee virheitä, mutta halusin myös korostaa, että kyseiset kommentit yleensä ottaen positiivisia koska jollekin voi virheitä sattua. Ehkä joskus itsellenikin vaikka vielä ei olekaan niin käynyt.
josbanse - 7:38, 22.4.2016 »
Frankton - 7:30, 22.4.2016 »
josbanse - 21:24, 21.4.2016 » Ei tässä mitään alottelijoita olla ;) kiitos huolenpidosta jos vaikka olisi virhe sattunut!
Turha lainaus. Halusin ilmaista, etten itse [b]tietenkään tee virheitä[/b], mutta halusin myös korostaa, että kyseiset kommentit yleensä ottaen positiivisia koska jollekin voi virheitä sattua. Ehkä joskus itsellenikin vaikka vielä ei olekaan niin käynyt.
A-luokan mies.
Konsta - 20:00, 21.4.2016 » Juu. Vatsatauti se on tosi metkaa!
Vatsatauti on tosimiesten tauti.

Eivittu :DD Kyl kelpas herätä taas uuteen päivään.

josbanse - 7:38, 22.4.2016 »
Frankton - 7:30, 22.4.2016 »
josbanse - 21:24, 21.4.2016 » Ei tässä mitään alottelijoita olla ;) kiitos huolenpidosta jos vaikka olisi virhe sattunut!
Turha lainaus. Halusin ilmaista, etten itse tietenkään tee virheitä, mutta halusin myös korostaa, että kyseiset kommentit yleensä ottaen positiivisia koska jollekin voi virheitä sattua. Ehkä joskus itsellenikin vaikka vielä ei olekaan niin käynyt.
https://www.youtube.com/watch?v=uMdiS_a5g_0
normaali - 18:10, 11.4.2016 » Pitää joskus käydä videoimassa Hämeentiemuush ennen kuin se jää historiaan. Haastan Juddan mukaan. http://www.hs.fi/kaupunki/a1460347192635?ref=hs-nprio-3-1
Nyt vasta huomasin. Mukana.

Meneekö ihmisillä taas ohi kun Josbanse kerrankin irrottelee ja sortuu itseironiaan?

whow! aamulla samaa tempoa 29er sähköroottorin kanssa - aika paskaa muuten noi sähköfillarit. fo real fo reals.

edit. ellei ole konditsoonia mikä estää normaali pyörityksen siis.

meni ohi mäessä?

kieltämättä meni kovaa flätillä :slight_smile: ja millä kandensilla! whoww

Mä ajoin viime viikolla sellasen sähköillä olevan tempomunan kanssa kehä1 tempoa. Eli siis sellanen edessä 2 pyörää takana 1 ja sellanen istuma-asento sellasessa munanmallisessa kotelossa. Ei ollut sellanen pää ulkona tyylinen vaan sivussa ovet ja ihan umpikatto.