ENTINEN Yksivaihde Twitter

edellinen flätti krosseissa kun kolmannen kerran sanoi vanne pirteästi zzzzingggggggg tutustumiskierroksella kun oli taas joku terävä kivenmurikka sopivasti jemmassa. kop kop.

http://s18.postimg.org/r0khnl4sp/naurua.png

Naureskelen tässä tälle vege dietille ja syön riisiä jossa on sipulia ja porkkanaa ja maistuu ihan paskalta.

skarppaa kemet, ei oo kauhean hyvä ateria nyt niinkun miltään kantilta.

Posti toi silmälasit saksasta… Oliks mulla oikeesti näin paska näkö??? Tajuuks naapurit että pimeellä näkee niiden kämppiin, en kyl aiemmin nähny

kustaa vaasan tofuburger 5/5

jaah seki paikka sit virallisesti pilalla

Uuuh, löyty keittiön hedelmä/vihannes/yrtti-laarista pussillisen syöntikypsiä avokadoja. Aarhhgharhgh nää on niin hyviä että tekis mieli rakastella yhtä hellästi. Nomnomnonn.

FF - 19:54, 7.12.2015 » jaah seki hedelmä sit virallisesti pilalla

Mopoäijä esitti tappouhkauksen (tai tappoilmoituksen ennemminkin) liikennevaloissa. Ei mitään tietoa miksi ja ilmoitus esitettiin huutamatta. käännyin kuitenkin sen perässä johonki pimeälle kujalle (vahingossa) eikä se sit ehtinytkään jäädä tappamaan.

^
“Minua niin pelottaa että tärisen enkä saa unta öisin pelkään perheeni ja omani henGeni puolesta”
soita police huhujen mukaan poliisi hoitaa homman.

Yli neljä vuotta vanha iPhone 4 tais kuolla just. Ihmeen pitkään kesti :smiley:

Keksironi - 16:29, 7.12.2015 » Kahdeksas flätti kolmen viikon sisään. Kiitos LPR kaupunki kun olet levittänyt vääränlaista sepeliä kaduille.
Minulla oli kolme flättiä peräkkin. Pääsi aina kerrallaan noin kilometrin.

Syy:
Ulkosenkaassa oli haavamainen reikä. Ei tuntunut mitään sirua. Sinne meni varmaankin joka kerta uusi siru. Haavamainen reikä oli vaikea havaita taivuttelematta rengasta.

Juo smoothieta ja paikkasi 4seasonin gorillajesarilla.

Top Dog - 21:30, 7.12.2015 » Yli neljä vuotta vanha iPhone 4 tais kuolla just. Ihmeen pitkään kesti :D
Mulla oli HTC Desire käytössä 4 vuotta ja muista kuinka kaveri sano että niissä on 5 vuoden elinaika ja se piti paikkaansa !

Munkin iP4 vetelee nyt viimeisiään (4v vanha). Tilasin väliaikaiskännyksi LG Leonin.

ite vaihdatin just ifono5 latausportin (oli jo sen verta kehno kontakti et piti teipata latauspiuha vasemmalle vinoon, ntkt) ja akun. Good as new!

Ite tein vitosen latausportille sillein että kaivoin sieltä neulalla kaiken taskusta tarttuneen nöyhtän mäkeen ja hops, toimi ku uus.

seuraava vaihe on se, että koitat varovasti hioa 600/800 hiekkapaperilla hapettumia sieltä kontaktipinnoilta

ne hajoaa ajan kanssa enne pitkää

Biciolli - 22:08, 7.12.2015 »
Keksironi - 16:29, 7.12.2015 » Kahdeksas flätti kolmen viikon sisään. Kiitos LPR kaupunki kun olet levittänyt vääränlaista sepeliä kaduille.
Minulla oli kolme flättiä peräkkin. Pääsi aina kerrallaan noin kilometrin. Syy: Ulkosenkaassa oli haavamainen reikä. Ei tuntunut mitään sirua. Sinne meni varmaankin joka kerta uusi siru. Haavamainen reikä oli vaikea havaita taivuttelematta rengasta.
Noh tota flätit tullut kaiken kaikkiaan 4eri ulkokumilla ja 3 eri kiekolla niin ei voi yhtä reikää syytellä

ootko koittanu gatorskin hardshelleillä?