ENTINEN Yksivaihde Twitter

Hienosti karsittu !

http://s13.postimg.org/a1zxec13b/photo.jpg

ihan ok pikkujoulut. ei krapulaa onneksi ja kroppa tuntuu kuin ois hakattu läpi yön pesäpallomailalla. mutta oli kyllä hyvät etkot. ja nyt valmiiseen ruokapöytään kuhan menee kylään. aah.

Juotiin puoltoista pulloo punkkuu mimmin kanssa. Tuli darra. Juoks mä nykysin liian harvoin?

DanielBraun - 18:07, 6.12.2015 » Juotiin puoltoista pulloo punkkuu mimmin kanssa. Tuli darra. Juoks mä nykysin liian harvoin?
Sulleki iski vanhuus. Itelle riittää kaks-kolme kaljaa ja päähän sattuu seuraavana aamuna.

Viini oli pilaantunutta. Siihen mä vetoan.

DanielBraun - 18:07, 6.12.2015 » Juotiin puoltoista pulloo punkkuu mimmin kanssa. Tuli darra. Juoks mä nykysin liian harvoin?
Ehkä vastaus löytyy sieltä miksi puolikas jäi juomatta?
tmar - 13:56, 6.12.2015 » Nyt 6 tuntia rajua tenttiin lukua ja sen jälkeen joulutorttu countteri nousuun!!!
oispa joulutorttuja.

oli joulutorttuja, nyt vähän ähky.

selailee tankolaukku-topikkia siinä luulossa / kuvitelmassa / unelmassa, että sellaiselle muka olisi tulevana vuonna jotain tarvetta. ajatus speksaamisesta ja hankkimisesta kiinnostaa.

Mihis lotot on hävinny? I feel lucky.

kiekkojenvaihtocount +1. kuinkahan moneen kertaan pitää vielä jumpata. eka tulee vettä ja sit jäätää ja tulee ehkä lunta. sit tulee taas vettä ja kaikki sulaa ja sit alkaa taas alusta.

piti muuten tänään nojata vastaan tuuleen tänään Taivallahden rannassa ajellessa.

taivasta näkyvissä!

Lähdin himasta ja ajattelin, että kerran on plussalla keli niin tuskin on tiet jäässä. Pihasta kadulle kääntyessä sitten mentiinkin jo lintassa, mutta onneksi pysyin pystyssä.

Aamuinen sepeliflätti ja paikkakamat ja varasisuri olivat jääneet kotia. Kele.

Vuoden kuudes flätti juum. Repussa sisuri \o/

ai nyt se taivas näytti seljenneen ulkona. kiva homma näin 3 minuuttia ennen auringonlaskua.

^^ Oon miettiny tohon ongelman ratkasua että jos tekis paperisten lumihiutaleiden sijaan paperiaurinkoi seinille ja kaikkiin tietokoneisiin taustakuvaks auringot ja sillei. Ei mut oikeesti toi kyl nakertaa ja paljon että sen ajan on koulussa kun jos ulkona on hyvät olosuhteet ulkoilla.

Kahdeksas flätti kolmen viikon sisään. Kiitos LPR kaupunki kun olet levittänyt vääränlaista sepeliä kaduille.

Mulla on käynyt tähän mennessä tuuri, vuoden ainoo flätti on tullu asentaessa grand boissia sisurin kanssa tubelessvanteelle. #koputteleepuuta