ENTINEN Yksivaihde Twitter

Hauska juttu vaan että joihinkin työpaikkoihin et pääse jos ei ole tiliä facebookissa kun rekrytään. En kyllä tiedä tahtoisiko ketään semmoisiin paikkoihin töihin mennäkkään.

Joo joissaa paikois myös vaaditaan rikosrekisteriä. Dope

Pääsispä vuorotteluvapaalle…

Eikä vaadita

peukku

~40km, Melkuttimia, Poronpolkua ja Ilvesreittiä aivan leppoisasti 32×21, mutta tuntemuksia silleesti että pitääkö tässä nyssaatana ihan ruveta venyttelemään, hmpf.

Frankton - 22:50, 5.10.2018 » Joo joissaa paikois myös vaaditaan rikosrekisteriä.
luulen että näitä [i]duuneja[/i] ei löydy mol.fistä
Npertj - 23:57, 6.10.2018 »
Frankton - 22:50, 5.10.2018 » Joo joissaa paikois myös vaaditaan rikosrekisteriä.
luulen että näitä [i]duuneja[/i] ei löydy mol.fistä
Ek.gov

kassitjääty

Olipa kaunis aamu painella jokilaaksoa myötäillen duuniin. -3,8 oli startissa taulussa.

Jotain iloa, että on konsulttina. Ei ole oikeutta varata neukkareita, joten ei tartte järkätä palavereita.

e. vittu vitun vittu

Konsta - 11:26, 8.10.2018 » e. vittu vitun vittu
Ei tällaisia saa kirjoitella.

Vähän nyt kyllä onnistuin kokoamaan itselleni turhan pienen vaihdepyörän. Pitäisköhän seuraavana hyvänä siirtona ostaa ununulta ahman runko tilalle.

Konsta - 11:26, 8.10.2018 » e. vittu vitun vittu
Kuulostaa pahalle keissille.
rustbadger - 12:55, 8.10.2018 » Vähän nyt kyllä onnistuin kokoamaan itselleni turhan pienen vaihdepyörän. Pitäisköhän seuraavana hyvänä siirtona ostaa ununulta ahman runko tilalle.
palstan kuuluisin ahma riviahman hinnalla. saat [i]mukava foorumikasvo[/i] -rabattia mitä kaikki ei valitettavasti saa :/

entä mä entä mä

wehola - 13:05, 8.10.2018 »
Konsta - 11:26, 8.10.2018 » e. vittu vitun vittu
Kuulostaa pahalle keissille.
No joo, työnantajan ilmoittama vähennystarve 35 prosenttia yyteiden kohteena olevista. Oikein mukavat 7 viikkoa odottelua tässä luvassa. Varautukaa tavallistakin pahantuulisempaan palsta-antiin.

Hätääntynyt rusakko kuulostaa muuten siltä, kuin joku raiskaisi Aku Ankkaa.

Oltiin koiran kanssa ulkona, kun löytyi futismaalin verkkoon sotkeutunut koipeliini, jota toinen yks koiranulkoiluttaja koetti jo auttaa irti. Meteli oli kurja. Kipaisin kotoa sakset, palasin ilman koiraa ja leikattiin verkkoa sen verran, että elikko pääsi irti. Jatkoi vauhdilla matkaansa, toivottavasti ei jääny vammoja.

Hyvää työtä! En tienny että rusakoista lähtee ääntä ylipäätään.