Elegantti elitismi ja oikeinpyöräilytopicci

jatkakaa. täällä. älkää joka langassa.

Tätä on odotettu, viimeinkin kaikki oikeinpyöräily ja -speksausvinkit tulee koottua yhteen paikkaan, ei tarvitse enää etsiä ympäri internettiä. Voi vaan voi tänne lukemaan pyhiä kirjoituksia ja niiden neuvoja kun noudattaa niin tietää tekevänsä oikein ja hyvin.


Mitähän nyt taas… hohhoijjaa ja ride a fucking bike.

Pave - 9:01, 12.2.2016 » Mitähän nyt taas... hohhoijjaa ja ride a fucking bike.
Mut miten, kun en mä tiedä mikä on oikee tapa!!! Voisko joku kertoa?

täysii

ei ainakaan vaihteilla, se on väärin

Puurot ja Wolverinet ja mandariinit ja melonit vai miten se meni.

Totuus on tuolla ulkona.

negaatio - 9:16, 12.2.2016 »

täysii

Ja ilman spacereita.
madutin - 9:34, 12.2.2016 »
negaatio - 9:16, 12.2.2016 »

täysii

Ja ilman spacereita.
perjantaitopsut mielellään myös ilman vaihteita

Ongelmat otsikon mukaisessa toiminnassa vaikuttavat olevan hyvinkin asuinpaikkasidonnaisia, ja Suomen mittakaavassa keskittyvän sinne syrjäiselle Helsingin alueelle. Ehkä te tarvitsette oman foorumin, jossa voitte pureutua asian ytimeen. Tai, voidaanhan me muut kadota täältä nykyiseltä jos se sen vaatii.

Aikas paljon helpompaa on kyllä ajaa oikein täällä muualla.

Uskon kyllä. Helsinkiläiseen oikeinpyöräilyyn liittyy yllättävän paljon aivovammailua.

Kuka se taukki sälli oli joka pottuillakseen laittoi pääkaupungin niemennokkaan? Kunpa joku korjaisi erheen ja tekisi vaikka Oulusta pääkaupungin. Se kai on keskellä karttasuomea. Lähtisi turha hilpati hilpati hiiteen hesalanmäeltä. :slight_smile: Hyvää v.loppua. Rännässä oli hauska polkea.

Mä ymmärsin, että keskusta yrittää kovasti siirtää pääkaupunkiseutua johonkin Utajärven tienoille.

Olishan se.

madutin - 9:34, 12.2.2016 »
negaatio - 9:16, 12.2.2016 »

täysii

Ja ilman spacereita.
:---((((

Elikkä oikein pyöräilläkseni mun pitäisi muuttaa landelle ja ajaa täysii ilman vaihteita.

Mutta millasella pyörällä? Spacereita on parissakin pyörässä, elikkä niistä pitänee aloittaa.

tuotuo - 10:18, 12.2.2016 » Kuka se taukki sälli oli joka pottuillakseen laittoi pääkaupungin niemennokkaan?
http://embed.gyazo.com/bbb29e9097aac9165c0c65aeed801443.png

“Deal with it.” <3

uus perjantai topsu