elä postaa enää tänne vaan tuonne uuteen

Mun mielestäni on aika ironista, että jengi suivaantuu jätskipuikon nimen vaihtamisesta niin paljon, että rähjää netissä miten herkästi kaikesta nykyään loukkaannutaan.

Kaikki menee suunnitelmien mukaan, antropologisesta näkökulmasta äärimmäisen mielenkiintoinen aika seurata kärpäsenä katossa.

Parasta olla vaan sanomatta mitään ja seurata mitä henkilö on ohjelmoitu tekemään, tiettyjä kaavoja(input>output?) voi toki käyttää analysoimaan suurpiirteisesti millä suunnalla henkilö on.

Seuraisitpa tätä foorumiakin vain kärpäsenä katossa sanomatta mitään.

Mikä työkalu? Mulla on Bondhusin kuusiokolo- ja torx-L-avaimet, 5/5 tuotteita.

Olispa joku työkalutopi, joho olis viimeks kaks päivää sitte postannu nimimerkki “sani”

Ihan ei menny kuukautta GDPR-pyyntöön vastaamisessa, mutta näköjään Elisa myyny lapsen henkilötiedot luukuttajalle kaikista annetuista kielloista huolimatta. Eikä muuten luukuttajalla juurikaan kyselty henkkarien perään, kun tein sähköpostitse tietopyynnön täysin eri nimisestä henkilöstä. Ihan kiva toi laki kyl, kun viikko ennen kuukauden täyttymistä pistin muikkarin GDPR:n sanktioista, niin alkoi tulla aika liukkaasti vastauksia ja jälkikäteen vielä varmistivat että sainhan meilit nyt ihan varmasti.

Ei kai täs parempaakaan tekemistä, ku tietosuojavaltuutettua potkiskella näin lomia odotellessa…

Oh-hoh.

Saattaa olla pelkästään omakohtaista, mutta tuntuu kuin viime aikoina olisivat taas suoramarkkinoijat muutenkin aktivoituneet. Tulee koko ajan soittoa jostain.

Joo, viikon sisään oon puhelinliittymän hieronut uusiks puhelimen kautta ja sähkösopparistakin jutellut. Sähkö oli kallista mutta telia antoi vielä hyvän tarjouksen sen jälkeen kun olin jo elisalle vaihdon aloittanut :smiley:

asb - 13:58, 23.6.2020 » Ihan ei menny kuukautta GDPR-pyyntöön vastaamisessa, mutta näköjään Elisa myyny lapsen henkilötiedot luukuttajalle kaikista annetuista kielloista huolimatta. Eikä muuten luukuttajalla juurikaan kyselty henkkarien perään, kun tein sähköpostitse tietopyynnön täysin eri nimisestä henkilöstä. Ihan kiva toi laki kyl, kun viikko ennen kuukauden täyttymistä pistin muikkarin GDPR:n sanktioista, niin alkoi tulla aika liukkaasti vastauksia ja jälkikäteen vielä varmistivat että sainhan meilit nyt ihan varmasti. Ei kai täs parempaakaan tekemistä, ku tietosuojavaltuutettua potkiskella näin lomia odotellessa...
Hyvin tehty.

Sitten kun oot sisällä systeemissa tai olet laittanut sormesi lukijaan niin et pääse siitä koskaan pois.

Teki ison kattilan gazpachoa

Hietalahdessa ni ajoradan upouudessa asfaltissa semmonen tasoero ja siihe jysäytin tänään vittu täysii. Takapää ponppas ja tarakassa vaan pelkästään koukkujensa varassa roikkunu sivulaukku lens komeessa kaaressa helvettiin. Ei muute mittää, takana tullu paku jonka eteen olin hetkee aiemmi sikamaisesti kiilannu väisti ystävällisesti eikä muhentanu laukkuani, mut siel laukussa matkustanu helvetimmoinen U-lukko oli puhkassu reiän laukun kattoon asfaltin kohdatessaan. Opinpaha laittamaan sen kiinnityslenkinki sitte jatkossa kiinni.

mikä on paras foorumi antaa palautetta/haastaa kaupunki oikeuteen tälläsestä hengenvaarallisesta staran työ_ukko paskasta?


vittu, että vituttaa kanssakansalaisen puolesta. taidan vetää palautteet* suoraan bitumiin

supoedit: *hypoteettiset

Konsta - 0:04, 24.6.2020 » Hietalahdessa ni ajoradan upouudessa asfaltissa semmonen tasoero ja siihe jysäytin tänään vittu täysii. Takapää ponppas ja tarakassa vaan pelkästään koukkujensa varassa roikkunu sivulaukku lens komeessa kaaressa helvettiin. Ei muute mittää, takana tullu paku jonka eteen olin hetkee aiemmi sikamaisesti kiilannu väisti ystävällisesti eikä muhentanu laukkuani, mut siel laukussa matkustanu helvetimmoinen U-lukko oli puhkassu reiän laukun kattoon asfaltin kohdatessaan. Opinpaha laittamaan sen kiinnityslenkinki sitte jatkossa kiinni.
Tästä vaikka tulee ajettua päivittäin ni joka kerta on jotain uusia yllärikuoppia ja just näitä kynnyksiä, tarkkana saa olla. Hyvä ettei käyny kummemmin.

noista on just hyvä skidata vahingossa puolet hiekasta ajoradalle

ajaisit ahmalla niin ei olis mitään ongelmaa

Jotain vastaavaa jäynää ne oli duunaamassa Sörnäisten rantatien ja Hakaniemenkadun & sillan risteyksessä tänään iltapäivällä, kannattaa kattoo ennen kuin oikasee kuten monet siinä tekee

Joku punkkari kiinni niskassa. Sanoivat apteekissa, että parempi näyttää lääkärilässä. Inhottavia elukoita.

vasaraasialainen - 15:43, 24.6.2020 » Joku punkkari kiinni niskassa. Sanoivat apteekissa, että parempi näyttää lääkärilässä. Inhottavia elukoita.
Hyi helvetti, ovat kyllä todella vastenmielisiä elukoita noi.

Sitten kun vielä menevät kaikkiin hankaliin paikkoihin, kuten taipeisiin, niskaan ja pakarain väliin. Oltiin aikanaan frendin kanssa Baikalilla, ja missään en ole nähnyt niin paljon punkkeja, joita tunki aivan joka luukusta, niitä sneppaili veke hiuksista ja vaatteista ja lisää vain tuli. Joka ilta tarkistettiin punkit ja siihen kuului myös kaverin kankkujen tarkistus, mikä tietty oli hyvää bondausta. Itse sain omalla kehollani olleet aina onneksi kiinni enen tekosiaan, mutta frendistä taidettiin irrottaa muutama.

Hyi saatana paskaotukset.

Tämä on varmaan myös joku perinteinen juhannustaika:
Jos juhannusyönä Baikalilla katsot kaverisi pyllyvakoon, näet siellä seitsemän verenimijää.