Ei vittu voi : pala turkulaista kulttuurihistoriaa.

Vertaistuki.

näin on hyvä.

Tompsukka - 17:07, 28.7.2015 » Ei taida paljon keritä tulla katumapäälle :)
kyttyra - 17:01, 28.7.2015 » EDIT en viitti uppaa mut ekaan kommenttiin että oon tätä miettinyt nyt koko_vitun_vuoden
pitkälle ja tarkalle mietinnälle

e. ei sillä, ei näitä voi/saa myydä.

tnts - 10:39, 29.7.2015 » Huomiotalous
En aivan ymmärrä mihin viittaatte, sillä en pyörää lopulta myynyt enkä oo myöskään aikeissa laittaa sitä esim ensi viikolla myyntiin paloina tai johonkin muualle korkeammalla hinnalla.

Palstatilan väärinkäyttöön myönnän syyllistyneeni, sillä olis mun pitänyt tietää että tuun katumapäälle. Onneks en ehtinyt tehdä mitään peruuttamatonta.

mut joo, ei mulla muuta. seuraavaks tästä ehkä ensi vuonna ama-langassa.

Sitä pitää sitte ajaa välillä. Hyvä päätös lopulta. Oisin jo ostanu väkisin, mutta kun liian iso.

Jo säikähdinkin. Upea draama tämä. Vaikka ihmisten tunteilla ei pitäisikään näin leikkiä.

presta - 11:29, 29.7.2015 » Sitä pitää sitte ajaa välillä.
niin, ajetaanko tällä edes?
kyttyra - 17:01, 28.7.2015 » Saattaa olla myös että tuun katumapäälle ja kyhjötän sit vaan kellarissa faggoa silitellen ☹
Haluaisin myös muistuttaa, että myyjä piti koko ajan itsellään takaisinveto-option.
kyttyra - 17:01, 28.7.2015 » toisel pual satulaputkea lukee ”All Hail The Mantis Shrimp”. Koska sirkkaäyriäinen on yks kovimpia karhukaisen ja mesimäyrän ohella
Suuren draaman kaaren lisäksi haluaisin kiinnittää huomiota tähän sivujuonteeseen ja yksityiskohtaan. kyttyra, mielipiteesi on oikea!

jooo ei me lähetä faggoja myymään nyt ollenkaa vaan järjestetään uudet kaislikkoajot tai vastaavat

saataiskohan veijo kolumbukselta jotkut lippalakit tai ehkä jopa vaippakalsarit jos järkätään joku cinelli pride raido turusta helsinkiin esim. king of fixedin alla tjsp…

Praido kiinnostaa.