Ei vittu voi : pala turkulaista kulttuurihistoriaa.

En mää tätä pysty myymään. Pala sieluu olis mennyt mukana. Heräsin viime yönä puoli neljä ja vigorellihan se oli heti mielessä.

Niinku tääki kuva. Just käynyt mutaisessa kaislikossa möyrimässä, ja sen jälkeen parkkeerattu daily newsin eteen:

http://img196.imageshack.us/img196/1940/dscn0189m.jpg

Kiitos kuitenkin kaikille kyselijöille.

[s]Vittu et mun piti tääki päivä nähdä.

Nythän on niin, että mun rakas cinelli vigorelli ei saa enää kilometrejä alleen ja makaa tyhjän panttina kellarissa. Tai noh, oon mä ajanut sillä tänä vuonna yhdesti töihin Kaarinaan ja toisen kerran Naantaliin ja sen lisäks jokusen kilometrin kaupunkiajoa. Ehkä sen aika on koittanut.

Speksit:

Runkosetti: vuosimallia 2009 ja koko 58 eli XL. Mut eihän se mikään pitkä oo koska retkipyörän kulmat ja emäputkessa mittaa kovin paljon. 191-senttiselle minulle se on aika sopiva kun kädet heittää hupuille. Maalipinta on aika kärsinyt, ja sit toisel pual satulaputkea lukee ”All Hail The Mantis Shrimp”. Koska sirkkaäyriäinen on yks kovimpia karhukaisen ja mesimäyrän ohella. Mutta jos et tykkää siitä niin tussaus irtoaa ehkä asetonilla tai sit koko rungon voi vaikka naamioida yöksi.

Ohjaamo: Thomson X2 110 mm (uudempi malli, niillä vitun vammasilla 3 mm hexoilla kiristettävä), Ritchey WCS Evo Curve 42 cm (ei oo edes kaaduttu ja oikein hyvä tanko muutenkin) sekä TRP:n jarrukahvat. Oikea on sit sisältä rikki eli jos meinasit siirtää kahvat johonkin muuhun käyttöön niin eipä onnistu. Vasen toimii aivan hyvin, ja toisessa päässä on Shimano 105 jarrukaliiperi. Tankonauhat on muuten uudet!

Istuinosasto: Thomson elite ja nyljetty Charge Knife. Satulan päällysteenä ohut solumuovi ja sit jotain nahkahousua. Kova ku elämä mut ainakin lyhyillä matkoilla miellyttävä.

Voimansiirto: Gamagolo Record Pista 170 mm (eli ns. naurettavan lyhyet), 48T ratas ja takana 18. Mukaan saa myös 19-hampaisen rattaan jos se löytyy. Ketju on KMC 710 SL ja koko voimansiirrolla on ajettu jokunenkin kilometri. Rattaiden piikit ei kuitenkaan oo vielä hainevän muotoiset. Polkimet on tutut ja turvalliset M540:t. ja keskiö C. Centaur joka aika tuore.

Kiekot: Mavic Ellipse 2011. Etunen on muuten aivan hyvä paitsi kosmeettisesti, sillä oon käyttänyt etujarrua. Mutta tussillahan siitä selviää. Takasesta sen sijaan katkesi kolme pinnaa yks kaunis kerta – laitoin siihen tilalle jotkut mavic aksiumin aeropinnat jotka hahaa oli just oikean mittaiset – mutta ei siitä enää tullut entisen veroista. Kyllä kiekko muodossaan pysyy mut luotisuoraa siitä ei sais enää isä pirukaan. Kumit on Schwalbe Ultremo sekä Durano - molemmat on 28-millisiä ja tietty käytettyjä! Mut ei oo juurikaan skidattu sillä minä uskon etujarrun voimaan = olen maito.

En lähetä, en myy palasina. Saattaa olla myös että tuun katumapäälle ja kyhjötän sit vaan kellarissa faggoa silitellen :frowning:

Uusin kuva joka on otettu joskus keväällä kun mun piti ottaa laite kesäksi käyttöön on tässä:[/s]

[s]hp en mä oikeestaan ees tiiä mut arvotaan vaikka 400€

EDIT en viitti uppaa mut ekaan kommenttiin että oon tätä miettinyt nyt koko_vitun_vuoden
EDIT2 haluisin että ostaja käy hakemassa fillarin henk koht ensin tarkistettuaan sen.[/s]

Ei taida paljon keritä tulla katumapäälle :slight_smile:

400 euroa :DDDD

oikeesti toivon että tää on jo myyty

Oispa 400€

Oispa 191 senttiä.

oispa L! lähtis auto kohti turkua aika vauhdilla.

Oon kyl mieltä et tätä ei sais ostaa koska selkeesti ois surevan ihmisen hyväksikäyttöä. Auto pysyy espoossa jooko?

Mua vähän epäilyttää onkohan tuo 194cm pitkälle liian pieni?
E: Olisin tulossa viikonloppuna Turkuun… syyhyää

#halpuutus

Eihelvetti mulla siis perjantaihin asti aikaa hommata 400€ . Missäköhän ne pikavippibotit on?

No voi nyt vittu.
Multa varastetaan mankeli. Ammun kaikki rahani osiin, että sais seinällä roikkuvan rungon ajoon. Ja kun kaikki fyrkat on käytetty, sä laitat tän myyntiin?! JA MÄ OON AINA HALUNNU VIGORELLIN! Entiä, ehkä se on liian iso. Joku vika siinä on pakko olla. Mut ei mitään. Hieno pyörä.
(Niin ja anteeksi turha avautuminen, mut nyt vähän jää harmittaa.)

Vois heittää 500 jollekin turkulaiselle että hakee pois ja pistää matkahuoltoon.

Eiks jäbät tajua et tää on lotto ja arpa maksaa 400e.
Ihan vitun kallis viggo.

Teknisesti laiton uppaus, mut lisään tähän sellasen jutun että haluisin että ostaja käy hakemassa fillarin henk koht ensin tarkistettuaan sen. Mut joo. En sössötä enempää

Tänään tulossa turkuun. Voisin esim huomenna tulla toteamaan liian pieneks.

Ei oo kaelum sulle pieni sanoisin

Ostakaa nyt joku että mun rahat “säästyy”

Lupasin jo maalata torstaina ovenkarmeja ja koota huonekaluja :smiley:

400€ B{D

mitä

tekis mieli ostaa mut joku muu tarttee tätä enemmä ku minä

^ myydään siinä kunnossa kun on. Eli kovasti ajettuna (aikoinaan). Enkä jaksanut asettaa hintaa josta pitää tinkiä, kun sais vain hyvän kodin :slight_smile: