Ei tarvi arvostella. Katsokaa: JUANITA666

muneez hei, noi sanoo yhtä tyyppii munakorvaks,haittaakse? :smiley:
-Ale99

jos se on sen kiusausnimi, niin haittaa! Ja jos tuota se aijotaan sekoittaa minuun, niin haittaa kans. Muuten ei haittaa

-munakorva90

mää en oo sanonu siis sitä sil, ku en tunnekkaa sitä, mut noi apenat sitä o sanonu, ne tuskin tietää kuka alkuperäne munakorva on.
-Ale99

heidän on parempi tutustua ja lopettaa kiusaustoiminta.
Nyt pois tästä langasta puhumasta höpöjä ale99

-munakorva90

juu.HIANO PÖRÄ MUUTE!!!
-Ale99

tä on vaan nii saatanan kova!

No kun tämä (epä)ama nostettiin esille, niin täytyy todeta minunkin että tässä lämmittää eritoten projektikertomus. Tarina etenee jouhevasti ja siitä paistaa läpi aitous ja tunne. Ei mitään internetkrediittien laskemista tai muuta skeidaa. Onhan pyöräkin hieno (varsinkin klunkermoodissa), mut loppupeleissä kuitenkin, no, käppä.

Tällasessa epäuskosessa darratilassa mua myös lämmittää se, et aina välillä voi tarkistaa oikein internetistä et oon joskus toiminut oikein.

Mut sössötys sikseen: mitäs Juanitalle kuuluu nykyään?

Hmm, rungon alkuperän arvausta… Mulla oli 90-luvulla Tunturin maasturi, jossa oli tollanen maalaus. Mallinimee en oikein varmaksi muista, mutta osat oli Deore LX:ää. Vm. jotain '93 tai '94. Harmi kun ei oo kuvia kyseisestä laitteesta, eikä niitä tunnu löytyvän inttervepistäkään. Ja harmi ettei oo sitä pyörääkään, oisin varmaan tehny siitä jotain tällasta…

e: Nyt löyty. Eipä taida kuitenkaan olla sama runko kyseessä.

Nosto, koska hienoa aitoa kerrontaa ja sielukas pyörä.