Double Trouble #2 HELLSINKI 1.8

Ny o tuhma kuva.

Joo ei mitään kiitos Helsinki hyvistä karaokeista!

Odie - 22:27, 2.8.2015 » Ny o tuhma kuva.
haha

ois ny jake ottanu ees lasit/virneen pois kuvan ottamisen ajaksi

Kiitti Kimille ja Viltsulle järkkäilyistä, Eliakselle hyvästä ajoseurasta sekä kaikille muille kisailijoille hyvästä meiningistä ja vauhdinpidosta runner-osuudella, tosi kivaa oli vaikkakin Pave ja Pappa mulle karvasta kalkkia tarjoilivatkin useaan otteeseen Manskun nurkilla, ansaitsin sen täysin ja tavoite olikin kannustaa Pavea vähän kovempaan suoritukseen, taisin jopa onnistua :—). Toisilla on ammattitaitoa ja toisilla vähän vähemmän, mutta kovaa mentiin. Ensimmäisten kolmen manifestin jälkeen skidit pannut Oopperan kohdalla kun ajelin breiklessfixibaikulla jarrullisen perässä mutta onnistuin jotenkin clippaamaan irti ja tekemään liukutelemarkit asfaltille, vaurioita ei tullut edes itsetuntoon tahi eliaksen lokarinaisaan, meni omasta mielestä sen verta hienosti. Pannujen jälkeen paluu lintsille, laitelippu pienen sekoilun jälkeen ja viikinkilaivaan. On muuten aika jännää olla kovilla sykkeillä laitteessa, onneksi Eliaksen kuva ja mun oma selfie-video onnistuivat aivan hyvin! 4. manifesti ajettiin vielä ah-niin-ihanissa Pasiloissa ja Valliloissa, onneksi ajopartnerini nappasi Kellosillan sun muut vaikeat härpättimet ja mulle jäi hommaksi ajaa Länsi-Pasila vaan läpi. Etenkin siellä pabsin huikea ajoasu pääsi oikeuteensa kun ysärimaasturillaan pabs kurvasi ne törkeät verkkarit liehuen Maistraatinkadun sisäpihalle.

Viimeinen tykittely maaliin, vähän jaloissa jo tuntui Sturen nousu AKK:lta Kulttuuritalolle, mut ihan hyvin sitä spora kannustimena jaksoi kuitenkin. Maalissa oli mukavaa etenkin kun ajopartnerini ja mun vähän hörppäämä palkintojallu tuhoutui kohtalaisen rivakasti. Oli kiva viettää iltaa siinä nurmikolla, King Kebabkin tarjoili ruokaa vikkelästi vielä illan viilennyttyä. Henkselienpaukuttelutopsuun vois postata ohitettuihin ajoneuvoihin maijan Hesarilla, poliisihevoset Runeberginkadulla sekä kotimatkalla Malminkaarella joutui vielä ottamaa vähän halvan voiton kahdesta poliisien mellakatrekistä. Oli siinä konstaapeleilla aika verkkainen kuutamovauhti niin päätin hakea vähän lohdutusta Paven siinä manskun ylityksessä jättämille arville :–) Hauska ilta oli ja nyt voi KOF:ia alkaa toden teolla odottamaan.


Viikingin keski-istuimet?!? Kreizii menoo

Hahah hyvää kuvausta!
Näköjään jatkomenoki on ollu vahvaa