Double Trouble #2 HELLSINKI 1.8

Virtu etta vituttaa

Niin hyvää puuta karaolessa mutta ällikät eri homma ja hävitiin.

Tavoite viottaa king of fixd.

^ Meno on sen verta vahva että harmittaa olla töissä, ajoliekkiäkin olis ollut ja heh juum maistuis.

Dfl!
Oomme parhaita, muut huonoja.
Meillä paras tiimi, Markus ihan ygöis.
Huiput kapat!
Otettiin kai jotain 30 min lopussa jengiä kiinni.

jotain yksivaihdeurpoja nähty lintsin nurtsilla

menin venaa entiseen trickshottiin eli maalibaariin mut ei näkyny ketää

aja(ja)t muuttuu

Trickshot neva 4get… mikä se on nykyään? Joku kinkkirafla?

Kivaa oli, kiitosta kaikille! Parityö suju ja osotetta löyty. Viikkarilaivassa pikkukundi zekkas mua ja totes vanhemmilleen, et kaiteen puristaminen on nössöö.
Oispa KOF jo.

Kovat kapat ja dramatiikkaakin oli mukana, kiitokset kaikille kuskeille!

Alku oli sama kuin viime vuoden double troubleissa, eli runner haki manifesteja lintsin portaikon yläpäästä ja jakelija kävi ajamassa manifesteja Hesperian ja Runan kulmalta. Näin jatkui kolme minimanifestia ja viimeisen 4. manifestin sai jakaa haluamallaan tavalla. Pasilaa, Alppilaa ja Vallilaa 11 paikan verran. Mukana oli pikakeikka ja yhdessä suoritettava tehtävärasti, joka oli laite lintsillä - mitä cowempi laite sitä enemmän sai aikahyvitystä. Jake ja Kimi tulivat ensimmäisenä maaliin, mutta olin kuullut huhua, että viimeistä manifestiä ei ollut vaihdettu vaihtopaikalla. Miehillä oli älläriliecciä alun sääntöselostuksessa, mutta manifesteihin olisi voinut lisätä muistutukseksi, että myös viimeinen pitää hakea vaihtopaikalta (pelihän muuttui siinä vaiheessa, kun alettiin ajamaan yhdessä). Paulukselta tuli myös hyviä kehitysehdotuksia, mutta niitä en kerro, koska saattaa tulla DOUBLE TROUBLE VOL3!!!

Niin ne tulokset, kapassa oli myös muuta dramatiikkaa, Markuksella tuli flätti ekalla manifestilla ja jäivät Pauluksen kanssa kauas kärjestä. Ajoivat hyvin 4.manifestin ja saivat kiinni loppujengiä. Töölössä pelattiin jalkapalloa ja skoudeja oli sen myötä riittävästi reitillä. Parien piti myös itse päättää kumpi on runner ja kumpi jakelija, taktikointia. Erot olivat suuret jossain vaiheessa kapaa, mutta yllättävän tasaiset lopussa, here goes:

  1. Pablo & Mikko 20:22 -50min: 19:32
  2. Elias & Samuli 20:14 -40min: 19:34
  3. Pave & Toni: 20:26 -50min: 19:36
  4. Stuart & Sakeri 20:50 -50min: 20:00
    DFL Paulus & Markus 20:44 -40min: 20:04
    DFU (sorry guys) Kimi & Jake: 20:10 -40min: 19:30

Oli ygöistä ja jatkot oli EPIC!!!1!

Oli siistit skabat, kiitos Viltsu ja Kim!

Päikkäreiltä herätessä oli kuivahko olo ja pizza tunti ennen starttia ei helpottanut tilannetta. Soitto Pabsille, joka oli ilmeisen herkässä tilassa itsekin. Lupasi kuitenkin ajaa mun kanssa, vaikka oli valinnut kulkupeliksi jonkun atb:n flättipolkimilla. Itse otin ajoon Viltsun ranteen kunniaksi kotimaassa suunnitellun vaihdepyörän.

Roolitus oli selkeä: Pabsi toimii aivoina ja mä oon jalat. Todellisuus iski kuitenkin nopeasti, kun sain ekan manifestin käteen. Jalat eivät halunneetkaan toimia. “Ajamalla ne aukee” oli ajatukseni ja painelin menemään. Eivät sitten koskaan auenneet.

Eka osoite oli farssi omalta osaltani. Haahuilua ja empimistä. Osoite löytyi ja oikea ovikin, mutta ei siinä mitään aukion nimeä lue! Vasta paaaaljon myöhemmin osasin ottaa silmän käteen ja lukea selvällä suomen kielellä seinästä oikean vastauksen. Turhauttavaa. Kaikki loput osoitteet ja paikat löytyivät sitten helposti, varsinkin parini hyvien ohjeistusten avulla. Tokalla manifestilla otettiin hieman porukkaa kiinni ja kolmaskin osui suht nappiin, vaikka Töölö ei ole mun lempparimesta.

Vika manifesti tarjosi elämyksiä ja miinusminuutteja Linnanmäen huvituslaitteissa sekä kierroksen Pasilassa. “Raketti” aka “Space Shot” aka “Kuuhun ja takasin” oli tuttu n. kymmenen vuoden takaa, joten siihen uskalsin mennä. Siitä sai eniten miinusta ja jono ei ollut kauhean pitkä, joten uskoimme valineemme hyvän laitteen. Jonossa suunnittelimme loppujen osoitteiden ajojärjestystä ja huomasimme voittoa uhonneen parivaljakon Paven ja Tontsan hieman taaempana meistä. Eivät onneksi mahtuneet meidän kanssa samalla kertaa “Ihmislinkoon”, joten homma näytti hyvältä meidän kannalta. Pabs joutui ottamaan kypärän pois, koska se ei mahtunut turvakaiteiden välistä. Living on the edge! Homma ei kestänyt kauaa ja pääsimme ajamaan vikat osoitteet hyvin suunniteltuna. Pasilassa kilpatovereita näkyi siellä sun täällä ja emme voineet tietää kuinka hyvin muilla menee.

Viimeistä manifestia palauttaessa näimme Jaken ja Kimin jo hengailemassa maalissa. Noh, palkintopallisija varmaankin napattiin, jos ei muuta. Nopeassa tahdissa tulivat muut maaliin. Olin ihmeissäni, kun kuulin että voitimme. Onneks oli parikisa, niin ei tarvinnut “huolehtia palkinnosta”.

Kaikki ajoi kovaa ja oli kivaa!

Smurf - 2:04, 2.8.2015 » Dfl! Oomme parhaita, muut huonoja. Meillä paras tiimi, Markus ihan ygöis. Huiput kapat! Otettiin kai jotain 30 min lopussa jengiä kiinni.
Eiku srsly. Tykkäsin konseptista ja ajotavasta, aina on jotain pientä hiottavaa, mutta parannusehdotukset ovat liikkuneet asiaankuuluviin päihin. Tosi kiva kilpailu, joka aiheutti onnistumisen ja löytämisen iloa kaikille.

Omaa suoritetta väritti Oldnagon ja bmx-polkimien korkeus/mataluus kadusta eli “vain” 6 pedalstrikea suoritin.

Myös Runalla katsoessani sopivaa väliä liikenteessä, ajoin molemmat kiekot kiskoon, josta selviydyin kunnialla (ja pystyssä) potkaisemalla itseni ilmaan jalalla maasta… vauhtikaan ei juuri kärsinyt. Meinasin muljauttaa olkapääni sijoiltaan taputtaessani itseäni selkään.

Parini Markus kohtasi heti alkuvaiheessa flätin, jonka tuomaa lisäaikaa yritimme kuroa kiinni ja ihan kivasti se vaikutti onnistuvankin.

Sopivasti oli pähkimistä, parin kanssa koordinointia, ajoa ja aikarasti-kuumotusta.

Lintsirastilla kävimme ottamassa -40 min vuoristoradassa, kuvankin saan varmaan kamerasta lähiaikoina.

kim - 13:17, 2.8.2015 » Kovat kapat ja dramatiikkaakin oli mukana, kiitokset kaikille kuskeille! Alku oli sama kuin viime vuoden double troubleissa, eli runner haki manifesteja lintsin portaikon yläpäästä ja jakelija kävi ajamassa manifesteja Hesperian ja Runan kulmalta. Näin jatkui kolme minimanifestia ja viimeisen 4. manifestin sai jakaa haluamallaan tavalla. Pasilaa, Alppilaa ja Vallilaa 11 paikan verran. Mukana oli pikakeikka ja yhdessä suoritettava tehtävärasti, joka oli laite lintsillä - mitä cowempi laite sitä enemmän sai aikahyvitystä. Jake ja Kimi tulivat ensimmäisenä maaliin, mutta olin kuullut huhua, että viimeistä manifestiä ei ollut vaihdettu vaihtopaikalla. Miehillä oli älläriliecciä alun sääntöselostuksessa, mutta manifesteihin olisi voinut lisätä muistutukseksi, että myös viimeinen pitää hakea vaihtopaikalta (pelihän muuttui siinä vaiheessa, kun alettiin ajamaan yhdessä). Paulukselta tuli myös hyviä kehitysehdotuksia, mutta niitä en kerro, koska saattaa tulla DOUBLE TROUBLE VOL3!!!

Niin ne tulokset, kapassa oli myös muuta dramatiikkaa, Markuksella tuli flätti ekalla manifestilla ja jäivät Pauluksen kanssa kauas kärjestä. Ajoivat hyvin 4.manifestin ja saivat kiinni loppujengiä. Töölössä pelattiin jalkapalloa ja skoudeja oli sen myötä riittävästi reitillä. Parien piti myös itse päättää kumpi on runner ja kumpi jakelija, taktikointia. Erot olivat suuret jossain vaiheessa kapaa, mutta yllättävän tasaiset lopussa, here goes:

  1. Pablo & Mikko 20:22 -50min: 19:32
  2. Elias & Samuli 20:14 -40min: 19:34
  3. Pave & Toni: 20:26 -50min: 19:36
  4. Stuart & Sakeri 20:50 -50min: 20:00
    DFL Paulus & Markus 20:44 -40min: 20:04
    DFU (sorry guys) Kimi & Jake: 20:10 -40min: 19:30
    Oli ygöistä ja jatkot oli EPIC!!!1!
edit. hyppäytän tulokset tälle sivulle edit II. [manifestit](https://dl.dropboxusercontent.com/u/51713124/manifest_4.pdf)

Voittoa tosiaan lähdettiin hakemaan, mut ei nyt sit ihan riittäny. Ois pitänyt tarkemmin suunnitella pasilan rinki siinä raketin jonossa, ni ois vaan ajanu pois eikä haahuillu ja jakaa vähän toisin ne keikatkin. myös niissä ensimmäisissä manifesteissa ois voinu jättää sössimättä, vaikka pave oli hyvin pohjustanutkin ajamisen. muistin vaan et työmiehenkatu on perhon takana, mut sehän olikin jo ennen baanaa. ja aina vois ajaa kovempaakin, mut hirveesti sillä ei näissä voita.

Joo kiitos ihan hitosti osallistujille! Järjestäjienkin osalta tais olla meillä aivot&jalat-kombo, kun rannemurtuman myötä rastien haku oli vähän haasteellista, siitä iso kiitos Kimille! Kyllä tuntuu vähän tosiaan siltä, että tästä voisi jonkinlaisen perinteen jopa muodostaa.

Vois muuten muutkin postata tehtävärastilla otetut kuvat.

Ja videot. Heh.

Ihan kivat kapat. Harmi ettei voitettu ku Tontsa ois halunnu.
Hirveetä ajaa porukassa töölöön ja takas täysii. Okei olin ekan rundin eka eli ihan kivaaki ja sitte jollain myöhemmällä sahauksella Samuli oli yrittäny jotain kuittailla hesperian puistossa, ni oli kiva ajaa se kiinni ja vetää Manskun yli sen nenän edestä siihen malliin et eipä kuittaile enää :smiley:

Runnereilla puistossa kökkiminen vähä tylsä homma, kun et voi tehdä mitään sen jälkeen kun oot merkannu toiselle rastit valmiiks karttaan. Ja pöhköö ajaa älläreissä ilman mitään kiirettä, kun tietää et kohta joutuu venaamaan jakelijaa ainakin vartin…
Ois voinu olla esim ylimääräisiä rasteja, jotka pitää tajuta ajaa silloin kun tietää että jakelijalla kestää.
Lintsi siistii. Kirjotin feibuun pari vuotta sitte että kaikkee sitä pitää saatana naisten takia tehdä ja kuvana oli vissiin se kiemura siinä esiintymislavan edessä. Joo kannatti.
Korjataan: …kaikkee sitä pitää saatana naisten ja kisamenestyksen takia tehdä.

Lintsi oli kiva myös siks, että sai tehtyä rauhassa hyvät pläänit ja sitte vaan täy-sii.
Ja runnereiden yhteislähdöt (hirveen) hyviä. Yksin oli vähä tylsää ajella viimesiä siivuja. Kun tossa ei oo oikein reittivaihtoehtojakaan. Vaihtopaikkahan vois vaihdella. Runneri esim ilmoittaa soittamalla uuden vaihtopaikan aina lähtiessään startista.

Safkahommat taas vähä jäi ja olin aivan horkassa maalissa. Tää on tää kesä tämmösta, kun on rutiinit sekasin, ni perusasiat unohtuu. Huomenna asiakkaat palaa golffaamasta ja pitäis puhelimen ruveta taas soimaan. Lomailu ei oikein oo mun juttu.

Ainii jatkot… söin pizzaa odotellessa hunajaa ruokalusikalla ja päälle pari kolme dubbelia. rupes jeesaamaan. Musapyörän aka Karaokekunkun perässä hilluttiin mammutille ja sit käytiin suvilahdessa blokkien jatkoteknoissa ja sit painuttiin takas mammutille ja kasin hujakoilla huojuttiin kotio. Oli kivaa.

https://farm1.staticflickr.com/388/20227160722_b0598b81e4_z.jpg

sir oliverin jatkot oli sen verran rapsakat ja vielä mattolaiturit päälle, et tänään ei olla kotoa poistuttu. jos kohta veis roskat edes.

huomenna töihin.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2263630/2015-08-01%2019.26.19.jpg